Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

222 euro
 
Das echt geen geld.. klinkt echt goed en mooie editor.
Screenshot 2024-04-01 at 16.59.05.png


Screenshot 2024-04-01 at 17.04.08.png
 
Slimme marketing eigenlijk haha. Gewoon 1 voor crazy prijs op je site zetten en alle forums posten het.
 
Die Uno Pro voor €222 is echt een koopje en het is een goede synth hoewel die meer knoppen mocht hebben (zoals de Uno Pro X). Gefeliciteerd voor wie 'm heeft kunnen scoren. Ik heb 'm in augustus 2022 voor €393 kunnen kopen toen Bax weer eens "vreemd" deed met zijn prijzen...

Top synth... lekker filter ook.
 

Een uad Quad voor 169€ , heb er maar eentje besteld :)
 

Een uad Quad voor 169€ , heb er maar eentje besteld :)
Had ik ook op het oog, helaas werkt hij niet meer met de recente Macs.

Ik weet niet of je de plug-ins native kan omzetten?
 
Heel jammer. Je kunt deze FW800 versie aan de praat krijgen met moderne mac's als je een firewire-to-thunderbolt2 adapter hebt en dan een thunderbolt2-to-thunderbolt3 dongle gebruikt. Helaas is de firewire-to-thunderbolt2 adapter nergens meer te krijgen.

Voor PC/Windows gebruikers kan dit nog wel heel interessant zijn omdat zij een kaartje in hun computer kunnen prikken die een firewire800 interface beschikbaar maakt...
 
Had ik ook op het oog, helaas werkt hij niet meer met de recente Macs.

Ik weet niet of je de plug-ins native kan omzetten?
In mijn licenties waren het er maar 6 (van de 42).. en die zullen nooit beschikbaar worden in UAconnect waarschijnlijk. Focus ligt op nieuwe plug-ins uiteraard.. ka-ching!!

Ik had net een nieuwe PC gebouwd en wist niet hoe en en of ik thunderbolt wel aan praat ging krijgen.. dan komt deze aanbieding wel gemakkelijk uit. Thanx @DJ_LecZ , net
2 besteld. Alleen nog n firewire kaartje regelen...
 
Laatst gewijzigd:
Als je native plug-ins hebt gekocht draaien enkele daarvan ook gewoon op de hardware, welke kun je op de site zien.Ik heb destijds een bundel gekocht (55 meen ik) vrijwel alle plug-ins draaien ook op de kaart. Happy!
 
Als je native plug-ins hebt gekocht draaien enkele daarvan ook gewoon op de hardware, welke kun je op de site zien.Ik heb destijds een bundel gekocht (55 meen ik) vrijwel alle plug-ins draaien ook op de kaart. Happy!
Misschien snap ik je niet maar ik zou toch happier zijn als alle plugs native kon draaien.. :) Bij mij zijn de DSP's op de kaarten altijd zo vol.. en ook levert het enorme latency op.. ik weet niet hoe de UA DSP's presteren op de CPU benchmark maar een CPU in een recente PC heeft een veel betere performance.. veel meer rekenkracht voor je geld, ook als zo'n UA ding 169 euro kost..
 
Laatst gewijzigd:
Heel jammer. Je kunt deze FW800 versie aan de praat krijgen met moderne mac's als je een firewire-to-thunderbolt2 adapter hebt en dan een thunderbolt2-to-thunderbolt3 dongle gebruikt. Helaas is de firewire-to-thunderbolt2 adapter nergens meer te krijgen.

Voor PC/Windows gebruikers kan dit nog wel heel interessant zijn omdat zij een kaartje in hun computer kunnen prikken die een firewire800 interface beschikbaar maakt...
Volgens mij werkt dit zelfs niet meer. Op YouTube staat iemand die het probeerden het lukt hem op deze manier niet.
 
Back
Top