Ervaringen Roland cloud

Voor hardware niet volgens mij. Dat inloggen, sja, zelfs mijn kookwekker hangt aan internet tegenwoordig. Niet echt een big deal toch?
Zolang je creditscore voldoende is, is er natuurlijk niks aan de hand :D
 
er is een fix voor het cpu gebruik, uninstall :D
Galaxias is echt wel een lame hostgebeuren voor alleen ultimate subbers en alleen voor cloud instrumenten, in Logic kan ik lagen maken met ontelbaar aantal parts/keyranges en andere merken in de mix.
 
Ja, ik ben ook niet echt een fan. Er zitten wel dikke patches tussen maar ik ben totaal niet in de verleiding om er zelf dingen in te gaan bouwen.
 
Ik ben echt een fan van de Roland plugins en de hardware/software integratie, maar ik heb Galaxias tot nu to nooit zo begrepen.
Of, laat ik mij anders uitdrukken, ik zie voor mezelf de toegevoegde waarde niet.

Nu ben ik ook iemand die sommige zaken het liefst gescheiden houdt, dus even chargerend voor alles een apparaat.
Galaxias ziet er uit als iets waarin ik snel het overzicht kwijt ben.
 
Ik heb als Pro subscriber Galaxias nog niet geprobeerd, maar ik zie de meerwaarde er wel van in. Echter niet genoeg meerwaarde voor mij om het dubbele neer te tellen per maand dan ik nu doe. En heb via Play4Life acties nu alle plugins die ik het meest gebruik als Lifetime Key, dus Ultimate heeft zowiezo weinig meerwaarde voor mij.

Zou wel leuk zijn als ze Galaxias voor Pro ook beschikbaar maken.
 
ik heb ook alles al (op 2-3 SRX na) Er is al meer dan 2 jaar niets nieuws meer uitgekomen, waarom nog subben dan?

Screenshot 2024-05-14 at 09.47.13.png
 
Back
Top