Roland E600 Pop Chapter 1

JimmyEyckmans

The King of the Sofa
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.164
Locatie
Belgie
Is geprobeerd met op Bandcamp te zetten en we zullen zien wat het geeft. Verwacht niet veel dus dan kan het ook niet tegenslagen uiteindelijk.
Ga wel proberen niet alles in 1 keer erop te zetten.

Ben begonnen met de Roland E600 voor het eerste album. Alle tracks zijn gemaakt met stijlen uit de Pop sectie van het arranger keyboard.
Het album bevat 6 tracks en kost 3€. Ben uitgegaan van 0.50 cent per track als je ze in een album koopt. Je kan ze ook afzonderlijk kopen maar dan kosten ze 0.70€ per track.
Deze prijzen kunnen nog veranderen, heb eerlijk gezegd geen flauw benul van hoeveel ik moet vragen...

 
Prijs geüpdatet naar 0.50€ per track en 1.80€ (0.30 per track) voor het volledige album.
Ik heb dit gedaan omdat het mogelijk is dat ik in de toekomst ook mindere gewenste genres ga releasen zoals World, Ensemble, Jazz, Country.
Ben hier wel nog niet honderd procent zeker van.
 
Laatst gewijzigd:
Dacht dat ik hier de tracks ookal had gedeeld, blijkbaar niet. Ik zou tweetal tracks per dag delen maar blijkbaar heb ik gisteren enkel het volledige album op Bandcamp gedeeld...

De eerste track van het album is genaamd: Summer Nights




De tweede track van het album is genaamd A Walk in the Park.




Beide tracks zijn gemaakt met het arranger keyboard Roland E600. Dit is een zeer oud keyboard maar kwa geluid overtreft het zelfs hedendaagse keyboards zoals de Casio CT-X5000.
 
Back
Top