Super-6, Seaboard Rise, BBD en pedaaltjes

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw
Levering
Afhalen of verzenden
Standplaats
Nuenen

Timecop

Preset Manager
Lid sinds
22 mei 2003
Berichten
1.439
Locatie
Somewhere in the vast nothingness of space...
Heb een paar dingen waar ik weinig tot niets mee doe:

  • UDO Super-6: de zwarte keys versie. In super staat. Zonder doos, dus ophalen: €1750
  • Roli Seaboard rise 25: in originele doos. Werkt helaas niet met FL Studio, dus ik heb er niets aan. Kan evt verzonden worden. €350
  • Death by Audio Rooms: leuk pe(n)daaltje. Zonder adapter (heb zelf een universele gebruikt van de Praxis). Kan verzonden worden: €415
  • Empress Echo System: ook een leuk pe(n)daaltje. Zonder adapter (heb zelf een universele gebruikt van de Praxis). Kan verzonden worden: €325
  • Klark Technik BBD-320: repro van de Roland Dimension-D, maar ik heb het origineel pas gekocht en vind die toch véél beter. Maar klinkt lekker. Kan verzonden worden: €115
Testen en ophalen kan in Nuenen (bij Eindhoven). Verzending is op eigen risico en prijs is exclusief verzenden.

Qua ruil alleen interesse in een Empress Reverb en een Dave Smith Poly of Mono Evolver (keyboard en goede pots).
 
Update:

  • UDO Super-6: de zwarte keys versie. In super staat. Zonder doos, dus ophalen: VERKOCHT
  • Roli Seaboard rise 25: in originele doos. Werkt helaas niet met FL Studio, dus ik heb er niets aan. Kan evt verzonden worden. €300
  • Death by Audio Rooms: leuk pe(n)daaltje. Zonder adapter (heb zelf een universele gebruikt van de Praxis). Kan verzonden worden: €375
  • Empress Echo System: ook een leuk pe(n)daaltje. Zonder adapter (heb zelf een universele gebruikt van de Praxis). Kan verzonden worden: €300
  • Klark Technik BBD-320: repro van de Roland Dimension-D, maar ik heb het origineel pas gekocht en vind die toch véél beter. Maar klinkt lekker. Echt zo goed als nieuw, paar maandjes oud. Kan verzonden worden: €110
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top