Deel hier je idioot verlanglijstje

veel zaken laten zich moeilijk naar beneden duwen op de prioriteitenlijst
 
Een custom Trident 88 console,

Of een API

Of iets dergelijks :D
 
Zo'n EMU MP7 heb ik ook nog weleens op mijn lijstje gehad.. tijdens de Coronaverveling denk ik.. maar ik ben eigenlijk wel een beetje verzadigd nu..
 
Oh.. de MC909 en MC808. Ook nogeens willen proberen.. maar voel nu geen urge meer om die te kopen. Korg EMX wel gedaan.. een buitenkans, ongebruikt en in nieuwstaat. Keihard mee genaaid. Je leert elke keer weer een beetje.
 
Afgezien van meer plek en tijd vind ik de Waldorf Wave wel altijd een aantrekkingskracht hebben.. Al is het maar om mooi in een hoek te hebben staan.. 😁
 
En dan uiteraard onnodig groot?
🤣🤣🤣

Uiteraard,Als we toch bezig zijn….

Maar met een 24 in met tape returns met flip switch en gemotoriseerde faders en een mooi gevulde strip
zou ik al zeer gelukkig zijn :P :D
 
Ik heb alles al. :)
Ik ook. Bovendien kan er niks meer bij of ik moet dingen in de woonkamer gaan plaatsen..
De eerder genoemde Alt kan er nog bij en het aller belangrijkste, deze voegt voor de studio ook werkelijk iets toe.
De Behringer VCS3 staat al lang en als enige op de verlanglijst en het wordt spannend, want als de Alt voor een mooie toegankelijke prijs op de markt komt gaat de VCS3 niet door.
 
Wat de vleugels betreft: ik heb in een héél klein kamertje op de bovenverdieping een CP70. Veel eenvoudiger op te nemen dan een gewone vleugel. En kost slechts een vermogen in plaats van een godsvermogen. En je kan er bovenop nog een synth kwijt.

Je moet idiote verlanglijstjes immers als uitdaging zien en gewoon gaaaan.
 
Ik had niet verwacht dat dit draadje deze kant zou opgaan. Ik ben een beetje beschaamd door mijn bescheiden inzending 😂
 
Het woordje "idioot" geeft ons een vrijbrief om de fantasie, hebzucht en/of verslaving de vrije loop te laten... 8):duivels:
 
Back
Top