Septic Underground - Homeostase

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.750
Locatie
Gorinchem
Ambient met GFORCE OB-X & VSM IV, diverse phasers / chorus / shimmers en delays
Lekker voor in de badkuip als je zit te stomen :D
 
Oh wat hou ik toch van over-the-top wow en flutter. Mjum! :mega:

Hij is ook lekker op het droge hoor. Niet perse een badkuip voor nodig. ‘k Zal hem volgende keer uitproberen met m’n hoofd in de blubblub vissenkom :W

M’n enige feedback is dat het op de lange termijn wat eentonig blijft. Misschien is het wat om het hele zaakje halverwege door bitcrushers e.d. te vergruizelen tot er niks dan gruis van overblijft? Of wat samples van ver-weg-gepraat/environment/statisch geruis erdoorheen of zo? Is maar een idee hoor, je mag me ook negeren ;)
 
ja eigenlijk moet ik er nog lagen naast/overheen zetten (world percussion enzo) maar daar heb ik later altijd geen zin meer in.

tis opzich wel tof wat een muur van geluid je kan maken met 1 of 2 synths gestacked en dan een laag fx eroverheen.

Ik zit altijd in een soort Cluster/Eno/Hassel/Budd mindset als ik dit soort tracks maak.
 
Er gebeurt niet veel maar het geeft me toch het gevoel alsof ik op een tapijt van klanken door de stratosfeer suis, lekker sfeertje zo.
Op de een of andere manier als ik je avatar zie dan heb ik altijd het idee dat ik met een ouwe gabber te maken heb terwijl je muziek juist zo zen is.
 
nou ja, dat is ook wat ik ben geweest. :) maar ik was nooit zo van die hokjes. thrashmetal, punk, jimmy rosenberg kan allemaal. als het maar niet commersjeel is zegmaar. het gaat altijd om de ziel in de muziek, niet om dogmas

ik merk wel dat ik vooral meer ambient maak de laatste jaren. de techno tijd heb ik wel een beetje gehad. al doe ik soms nog wel jams maken.
 
Erg mooi! Luistert fijn weg, begin er van te dagdromen - lekker.

Denk (daarom ook) dat percussieve elementen afbreuk zouden doen aan de trip. Laat 'm maar stilstaan. Prima zo.
 
Back
Top