Iemand ervaring met Volt Music Store Rotterdam?

Ja ik had een SOMA utilities besteld.. Maar ik hoor maar niks..krijg ik mail terug.. we hebben geen voorraad meer.
Dus ik vandaag gebeld nadat ik een mail kreeg met ja we wachten op nieuwe voorraad kan twee weken duren.

Ja zo zijn we niet getrouwd dus dan cancel ik gewoon, heb hem aan de lijn gehad en echt prima gesprek.
Ik ken ze nu een beetje. Ondanks dit. je moet hier gewoon wat meer bovenop zitten..

Net een aardig mailtje terug dat de mens elkaar juist nu moet blijven vertrouwen.
Maargoed refund is in gang gezet we gaan het meemaken wie weet bestel ik hem wel weer.
Heb alweer iets anders om me druk over te maken.
 
Ik had gehoopt dat Bax afgelopen weekend ook voor de thuisblijvers de 7,5% korting zou aanbieden, maar helaas. Ik wilde de Perkons HD kopen, en dan scheelt elke korting natuurlijk wel. Nu kwam ik na wat gegoogle voor een ander apparaatje (de Torso S-4) bij Volt terecht, en daar was de Perkons incl. Decksaver tegen een heel schappeleijke prijs in de aanbieding (nou ja, aanbieding, volgens mij een standaard korting, in vergelijk met de Bax normale prijs 6% eraf, maar dan dus altijd en niet op 1 dag!)

Ik heb hem maandavond bestelt en woensdag ochtend is die geleverd (met TNT). Ik had ook nog wat andere vragen (via mail) en hij reageeert daar snel op. Vooralsnog prima winkel dus waar ik denk ik nu wel wat vaker mijn spullen ga halen! Anyway, ik weet wat mijn plannen zijn voor vanavond ;)
 
Ik had gehoopt dat Bax afgelopen weekend ook voor de thuisblijvers de 7,5% korting zou aanbieden, maar helaas. Ik wilde de Perkons HD kopen, en dan scheelt elke korting natuurlijk wel. Nu kwam ik na wat gegoogle voor een ander apparaatje (de Torso S-4) bij Volt terecht, en daar was de Perkons incl. Decksaver tegen een heel schappeleijke prijs in de aanbieding (nou ja, aanbieding, volgens mij een standaard korting, in vergelijk met de Bax normale prijs 6% eraf, maar dan dus altijd en niet op 1 dag!)

Ik heb hem maandavond bestelt en woensdag ochtend is die geleverd (met TNT). Ik had ook nog wat andere vragen (via mail) en hij reageeert daar snel op. Vooralsnog prima winkel dus waar ik denk ik nu wel wat vaker mijn spullen ga halen! Anyway, ik weet wat mijn plannen zijn voor vanavond ;)


Vraagje: Kreeg je het in de originele, Torso S-4, doos toegestuurd of zat er nog een doos omheen?
 
Vraagje: Kreeg je het in de originele, Torso S-4, doos toegestuurd of zat er nog een doos omheen?
Die laat nog ff op zich wachten, als het goed is is deze bestelling de batch die in juni door Torse wordt uitgeleverd. Maar de Perkons zat niet in een omdoos, slechts wrap folie om de originele doos heen
 
Back
Top