Behringer GO droom gas / ontlading draad (upload jouw mooiste euro set in 2x140hp)

Ik zit nu aan het volgende te denken: de 2, 4ms modules zijn nog niet beschikbaar.
Dit is echt nog een prototype.
Deze kunnen we wel verwachten dit jaar.

Screenshot 2024-01-31 at 09.46.35.png


Andere layout.

Screenshot 2024-01-31 at 09.45.27.png


Hier toch even de boel omgegooid met toetsentouch van verbos naar links. Joystick naar rechts.
deze er boven nog bij :
Pamela's workout pro in het zwart.

Screenshot 2024-01-31 at 09.59.29.png
 
Laatst gewijzigd:
Dit is echt nog een prototype.
Da's wel een interessante moet ik zeggen, zeker als allerlei andere merken vanuit VCV geïmplementeerd zijn.
Aan de ene kant denk ik zo van als je toch je pc nodig hebt om VCV aan je rack te koppelen waarom zou je dan de module nog kopen maar als je dan leest dat de software open source is en dat je na verloop van tijd kan verwachten dat er allerlei leuke mogelijkheden ontwikkeld worden dan ben ik wel benieuwd waar dit naar toe gaat, je krijgt een hoop flexibiliteit in ieder geval.
 
Ja 4ms even afwachten wat ze met die vcv bakken willen en hoe stand allone het is.

Heb mn eerste go droom klaar.. zo blij en hij is kleiner dan verwacht.
Gaat een Frankensteinback worden hoor haha.

P.s de sound gaat via de mixer in en uit en door elkaar.. FX en filters van de PRO-x... soort sent return naar de Karplus strong module vanaf headphone out kobol.. om te smullen.

Gogo.jpeg
 
Ja hee! Zo heten die van mij al op ModularGrid ! GOGO Girl2
Nice ik zie dat je in 1 case de Bode Frequency shifter hebt is het een aanrader? Nergens te krijgen..

P.s. 4ms komt met mooie module. Voor mij dan. Je kunt hem naast macro controller als je de faceplate omdraait er een sequencer van maken.

Screenshot 2024-01-31 at 20.38.27.png



 
Nou, ik heb in mij Frac installatie allang een Encore frequency shifter. Dikke klodders room. En de Behribode doet het ook prima. No brainer.
 
Nou net nog maar wat Moog kwaliteit uh bedoel behringer remake,

CP3A-M Mixer.​

Dus deze week ziet de onderkant er zo uit.
Die Cellz mag weer weg want ik heb twee sequencers/tactile invoer op de bovenrij.

Screenshot 2024-01-31 at 23.32.53.png
 
Goedemorgen,

Cellz is eruit ivm de 2 sequencers die nu werkzaam zijn.
Dit is vandaag als het goed is mn nieuwe mogelijkheid.

Screenshot 2024-02-03 at 09.07.33.png
 
Goedemorgen, er is nog een module onderweg. De Erica Synths LINK (rechtsboven).Die past dus niet in de case als ik de twee UNO's op de bovenste rij laat staan. Moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Maar aangezien dit de Behringer Go droom gas ontlading is zou ik zo doorpakken denk ik. De sweet sixteen naast de Eaganmatirx is wel handig. Bode frequency shifter lijkt me geweldig klinken op het www. Assimil 8 or heb ik al gehad en de ER-301 sampler zal nu wel firmware technisch af zijn toch!?

Als ik dit zou doen, dan kan mn 60hp moog kastje (aka dikste oscillator :D) in de verkoop.

Screenshot 2024-02-06 at 07.26.08.png
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top