Goede (bureau)stoel voor in de studio?

In mijn ervaring zijn die kleine klapstoeltjes vd kwantum nog fijner dan een wild bureaustoel :) nog geen €10
 
Ik was vorig jaar ook op zoek naar een goede, ergonomische bureaustoel. Op aanraden van mijn cesartherapeut heb ik toen een balanskussen gekocht (19.95 bij de Decathlon) i.p.v. zo'n dure bureaustoel. Deze heb ik op mijn pianokruk geplaatst en het zit heerlijk! En daarnaast kun je 'm nog voor andere balansoefeningen gebruiken ook;).
 
Na vele stoelen te hebben verslonden raad ik je aan om even door te sparen en voor een degelijk stoel te gaan, zoals een Aeron Miller (Mira bijv). Ook refurbished zijn deze nog vaak in near-perfect staat, en je krijgt er levenslange garantie op.
 
Toevallig ook naar aan het kijken. Aangezien ik vaak last van mijn onderrug heb wil ik er ook wel wat in investeren. Deze kwam langs als advertentie, qua eye candy natuurlijk erg vet in de studio, maar wel prijzig: Gamestoelen | Secretlab TITAN Evo | Secretlab EU

Ik lees dus mee hier :)

Voor mij daardoor op het werk juist fijn om af te wisselen tussen staan en zitten :)
Ik heb paar jaar geleden ook een zoektocht gedaan en ik vond over deze best wel gemixte reacties. Ik weet ook niet hoeveel uur je in de stoel iedere week doorbrengt. Zeker met thuiswerken in corona zat ik veel uren in de stoel. Ik ben blij dat ik voor een Herman Miller aeron ben gegaan. Zit echt geweldig.
 
Wbt het materiaal, zelf zou ik altijd voor mesh kiezen en niet gestoffeerd en zeker geen nep leer. Dat gaat in de zomer nogal zweten als je er een tijdje op zit.
Ik zou altijd voor gestoffeerd gaan, bevalt me het beste met de wisselende seizoenen, leer of nepleer vind ik dan minder fijn.
Ook bij m'n laatste twee auto's ben ik specifiek voor stof gegaan, leer in de auto staat mooi maar is niet echt lekker wat mij betreft.
 
Die Herman Millers (zag een Mirra 1 voor rond de 500 euro) zien er wel erg goed uit! Stof heeft ook mijn grote voorkeur. Ik ga binnenkort toch ook even langs bij Ikea, is gelukkig op fietsafstand.
 
Ik ga binnenkort toch ook even langs bij Ikea, is gelukkig op fietsafstand.
Er stonden een paar op de site met wat bredere en diepere zetels dus die zouden best wel lekker kunnen zitten voor een paar honderd euro en je hebt 10 jaar garantie als je de bon bewaart.
je gelooft het of niet, ik kocht ooit in m'n vorige huis een keuken van Ikea met 25 jaar garantie waarbij op de kraan 10 jaar garantie zat, na ruim 9 jaar begon ie te druppelen en ik wilde het leertje vervangen maar dat kon niet.
Ik Ikea gebeld en ze zeiden dat de kraan vervangen moest worden, ik zei dat het wel tegenviel dat de hele kraan vervangen moest worden terwijl ze duurzaamheid zo hoog in het vaandel hebben staan en dat beaamde ze.
Maar ik met m'n bon van 9 jaar en 8 maanden terug en de kraan naar ikea en bij de servicebalie kreeg ik direct een nieuwe kraan met weer 10 jaar garantie, toch wel service voor een mengkraan van 79 euro.👍
 
Toevallig ook naar aan het kijken. Aangezien ik vaak last van mijn onderrug heb wil ik er ook wel wat in investeren. Deze kwam langs als advertentie, qua eye candy natuurlijk erg vet in de studio, maar wel prijzig: Gamestoelen | Secretlab TITAN Evo | Secretlab EU
heb deze (stof variant) nu 4 jaar en zeker aan te raden! ook goeie service na 3 jaar waren de arm leuningen gaan scheuren en die hebben ze gewoon netjes zonder gemor nieuwe opgestuurt maar wel prijzig idd
 
Ik ben geweest maar werd ten eerste knettergek van de drukte en ten tweede was er veel jeugd die de gamestoelen uitprobeerden, zodat ik die niet goed kon proberen. Die zouden in principe het meest in aanmerking komen. Verder is er zoveel keuze dat ik daar ook tureluurs van werd. Dus niks gekozen en nog eens goed naar mijn oude stoel gekeken en als ik de armleuningen opknap, kan die toch weer een tijdje mee. Wel houd ik op Marktplaats de Herman Miller Aeron in de gaten, want die lijkt mij wel geschikt als opvolger.
 
Ik ben geweest maar werd ten eerste knettergek van de drukte en ten tweede was er veel jeugd die de gamestoelen uitprobeerden, zodat ik die niet goed kon proberen. Die zouden in principe het meest in aanmerking komen. Verder is er zoveel keuze dat ik daar ook tureluurs van werd.
Je wordt ook veel te oud voor dat gedoe. :D
Ik ga de komende weken even op bijv een dinsdagochtend of zo, dan is het rustig, ben tenslotte ook al 65. :beard::D

Dus niks gekozen en nog eens goed naar mijn oude stoel gekeken en als ik de armleuningen opknap, kan die toch weer een tijdje mee. Wel houd ik op Marktplaats de Herman Miller Aeron in de gaten, want die lijkt mij wel geschikt als opvolger.
Als dat werkt dan kan je misschien nog even met je oude stoel verder, als het een kwestie is van een paar stukjes schuim en lapjes stof op de leuningen waarom niet?
 
Je wordt ook veel te oud voor dat gedoe. :D
Ik ga de komende weken even op bijv een dinsdagochtend of zo, dan is het rustig, ben tenslotte ook al 65. :beard::D


Als dat werkt dan kan je misschien nog even met je oude stoel verder, als het een kwestie is van een paar stukjes schuim en lapjes stof op de leuningen waarom niet?
Te oud, denk dat dat idd het geval is.
Klopt wat je zegt over de oude stoel, hoef alleen maar wat schuimrubber en stof op de armleuningen te plakken. Ah, wat ben ik toch duurzaam bezig!:P
Iig veel plezier daar bij Ikea ;) en hopelijk vind je de juiste stoel. Laat ook even weten wat je gekozen hebt.
 
heb deze (stof variant) nu 4 jaar en zeker aan te raden! ook goeie service na 3 jaar waren de arm leuningen gaan scheuren en die hebben ze gewoon netjes zonder gemor nieuwe opgestuurt maar wel prijzig idd
Ik heb ook een SecretLab stoel erg fijne en goede service. Volgens mij is het een Pools bedrijf.
 
Ik gebruik alleen Arbo bureaustoelen, betaal je wel iets meer maar dan heb je ook wat , een goede investering en veel zitplezier :)
 
Back
Top