MatthewLeBlom - Choir

Die warme gitaar voert me richting verre oorden, wat kun je hier lekker in verdwijnen. Had eigenlijk ook twee keer zo lang mogen duren..
Ben het eens met eerdere comments over de drums, die hadden hier prominenter mogen zijn. Verder echt genieten dit.
 
Sphärisch..! Met die sound zou 't zelfs nog wat trager mogen van mij... ietsje meer slepen... beetje schuifelen.. hmmm...

De wederhelft een romantische rugmassage geven, in een verlaten club, na een lange dag werken, terwijl de credits rollen..

Juah. Kan ik wel in mee gaan.



(goeie van @Jason31, trouwens, over resonanties in de gitaar-opnames..)
 
Dank voor de comments, complimenten en suggestie allemaal,

Die resonanties worden weer genoemd en zal daar nog eens goed naar luisteren maar vermoedde ineens dat dat het wah-pedaal zal zijn wat ik heb gebruikt.
De gitaar is met wahwah ingespeeld. Is dat wat bedoeld wordt met de resonanties?
 
Lekker relaxed nummer, soms komt de gitaar voor mij iets te hard door.

👍
 
Heerlijk relaxte track. Mooi gitaarspel. Qua mix en sound kan het misschien nog wat aandacht gebruiken.
 
Lekker chill nummertje. Mooi ingespeeld allemaal. Mix heeft nog veel aandacht nodig. Drums stuk harder met wat drive. De gitaar kunnen wat resonante frequenties uitgefilterd worden. Dat is een begin.
 
Mooi gitaarwerk! Zoals anderen al aangaven is er mix-technisch nog wel het e.e.a. te winnen, maar fijn relaxt nummer om de maandagochtend mee te beginnen. ;)
 
Hele fijne sfeer, relaxed, beetje mysterieus, top :okdan: Gitaar en synthsound zijn heerlijk!
Alleen de drums vind ik wat houterig klinken, mis iets smeuigs daarin.
 
mm ik krijg plots verlangen naar meer choir, doe maar de roland VC of zo :D
 
Mooie track: mix verdient aandacht imho. Mooie sounds, vooral de lead. Goeie sfeer.
 
Back
Top