RFB - November

Heey dit is mooi man!! :halleluja
Fijne hoofdrol voor de piano. Mooie akkoorden. De rest zeer smooth en subtiel.
De piano zou er soms iets minder kunnen uitspringen qua volume. Subtiele compressie lijkt me geen zonde.

Droom is om een keer een echte vleugel te gebruiken.
Join the club. :doei:
 
Wat een vette piano!! Like it!! Onspan me helemaal! Top!!
 
Heb de hele playlist meermalen compleet beluisterd - en deze track viel op. Mooie, zelfverzekerde melodie en akkoordprogressies. Geen enkele noodzaak om de piano-virtuoos uit te moeten hangen. Dat zijn de betere composities.

En een romige milkshake van een mix... hmm..

Klasse.
 
Laatst gewijzigd:
Heb de hele playlist meermalen compleet beluisterd - en deze track viel op. Mooie, zelfverzekerde melodie en akkoordprogressies. Geen enkele noodzaak om de piano-virtuoos uit te moeten hangen. Dat zijn de betere composities.

En een romige milkshake van een mix... hmm..

Klasse.
Dank voor het luisteren (alles meermalen luisteren, mooi dat je daar de tijd voor neemt!) en dank voor je mooie woorden!
 
Dank ook Vink en Ytse! Blij dat de piano in de smaak valt. Ik heb in de huiskamer een mooie piano staan en altijd als ik dan op mijn zolderkamer de Nord Electo hoor, hoor ik het verschil en denk ik... hmmmm, moet ik niet eens een microfoon in de Bechstein hangen? Anderzijds, zeker in de hogere regionen blijft ie met wat ingrepen best aardig overeind. Beetje net als alcoholvrij en echt bier. Door elkaar drinken is no go. Maar een alcoholvrij biertje an zich kan best (als het maar warm genoeg is)...
 
Wauw mooi gespeeld en de melodie neemt je echt mee. Ik vind het altijd wel mooi dat een gedeelte gesequenced is, maar dat er een laag live melodie boven zit zodat het je echt helemaal meeneemt. Dat heb je in deze track echt heel mooi gedaan!
 
Weer een fijne, neef 👍
Maar ik ben ze gewend, dus een beetje bevoor(oor)deeld.

Cheers 🍻
 
Wauw mooi gespeeld en de melodie neemt je echt mee. Ik vind het altijd wel mooi dat een gedeelte gesequenced is, maar dat er een laag live melodie boven zit zodat het je echt helemaal meeneemt. Dat heb je in deze track echt heel mooi gedaan!
Dank Batspinda! Ik wil bewust de pianomelodie niet teveel en precies op de tel. Het is met al die techniek al moeilijk zat om het een beetje organisch te laten klinken. De quantizer gaat dus vaak uit... Of we pakken het potloodje.
 
Back
Top