De MC-909 als Hardware sampler, maar alleen met 22.050 samples

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Lid sinds
16 februari 2005
Berichten
4.976
Locatie
België
Voor al diegene die nog een MC-909 (en mss ook een MC-808 ) hebben,
en er dus niet content van zijn, want die klinkt echt niet goed,

"Je moet daar 22.050 Hz samples in laden",
en best eerst het digitale randje vd 44.100Hz versie weg filteren

Mail maar, als je mijn MC-909 card setup wil,,
maar je moet er iets voor terug geven,, want ze zijn te goed, maar verkoper spelen is ni mijn ding

Genre: Techno/Trance

De procedure om met de MC-909 te werken is ook kei cool,
Ik zou er een video van moeten maken, maar tja,,, filmen is ni echt mijn ding, en dan is't weeral gratis weg gegeven

Ik had de voorbije weken al de Performances en Syx Patch presets vd JP-8080 gesampeld
Zelfs de K2661 is nu een wild Techno/Trance Machien,

Eigenlk zijn de standard presets vd K2661 heel erg slecht,, pfff, hehe, maar k heb 'm nog,
Okey
 
Wat is ook leuk is: het woord okey in de zoekmachine gooien hier
 
tja, da's human resource,,
en ik ben nu eenmaal begonnen met dominator van HR,, Da pakt ni bij mij, al die uitvindingen van zucker en z'n vrienden

Okeyyyyyy,,,

pffff,, op 'tja', kunde ook zoeken en na-apen,

okey
 
okey, Video tutorial: "MC-909 als Sampler",, https://stephenm.be/syx-presets-sampled.htm

en ja, save project en patch staat er ni op, dat gaat razendsnel, en edit start point vd sample staat er ook ni op,

't kan zijn dat je de browser moet refreshen, om de pagina te updaten,
 
Laatst gewijzigd:
Wat is ook leuk is: het woord okey in de zoekmachine gooien hier
tja, da's stalking, en idd Human Resource Zucker gedoen,,, en off topic
Op 'soit' kun je mss ook Scheef zoeken,,, da kunde mss ook 'verkopen' en is uitlachen,
d. weet ik ook weer,,

tja, de Samples staan op punt, of k heb er genoeg,, , stillekes aan nieuwe track maken,,,


Gewoon op iedereen zijne naam zoeken gaat ook hoor,

"Okey,," pffff, hehe
 
Dienen 'okey' komt van een plaat, maar ik moet die bij toeval eens terugvinden,
'Bon' en 'no problem' zijn ook zo'n woorden, en 'tja' en 'soit'

Er zeggen ook veel 'eigenlijk'...' en da's teken dat ze het ni weten, of ziek zijn, of zo, of ik herken dat, "als opgeblazen" of zo,

okey,

Gewoon de goeie tracks opzetten, en liefst van die ouwe mannen, nu ze nog leven,,,

okeyy
 
Voor diegene met een MC-909,, (of elke .wav sampler gaat wel,, zelfs hardware samplers met weinig sample mem)

Ik heb m'n MC-909 Samples en setup geupdate,, Zelfs met de preset namen

't is echt heel heel cool,
Die filter vd MC-909 is kei graaf met de resonance open, en met die 22050hz stereo samples en Enhancer FX1

't is echt misleidend dat roland de interne sounds vd MC-909 zo slecht heeft gedaan,,
maar 't is een echte latency free roland sound sampler met groot display,, maar niet zo met die techniek als van voor de W-30 met dat pitch choppen,

Ik wil ze delen, maar niet via een link hier, stuur effe een PB bericht,,,

Zou mss ook gaan voor voor de fantom X en mss G

De JX-03 'PWM' samples zijn Split/Stereo,, Heel cool,, k weet ni of andere Boutiques dat ook kunnen ?? die Stereo Split Mode
 
Laatst gewijzigd:
Dienen 'okey' komt van een plaat, maar ik moet die bij toeval eens terugvinden,
'Bon' en 'no problem' zijn ook zo'n woorden, en 'tja' en 'soit'

Er zeggen ook veel 'eigenlijk'...' en da's teken dat ze het ni weten, of ziek zijn, of zo, of ik herken dat, "als opgeblazen" of zo,

okey,

Gewoon de goeie tracks opzetten, en liefst van die ouwe mannen, nu ze nog leven,,,

okeyy
Deze? Heerlijke plaat, ik had (heb?) die op single

 
tja, nee, maar nu ben ik wel in de war met deze plaat, want da's ook 'okey'

Dat werd veel gebruikt 'okey'
 
Mmm i,teressant, ik,zoek gaarg zo n dingen. Nog wat meer info? periode? Taal? Genre?
 
die tracks met 'okey' ??

tja, the project / do that dance, in de intro, en anderen ben ik nu vergeten,

ik kan je mijn jriver en tidal playlists geven,,,, das beter dan wav's en mp3''s delen
maar dat gaat veel zijn en mss enkele die verkeerd geimporteerd zijn met tunemymusic
 
Back
Top