Migratie naar een nieuw OS is voltooid

Hi bedankt mannen.
Heb zelf ook veel ervaring met redhat en centos. Daar hebben wij 2000 servers van.
ik zou wel aanraden om het OS hier niet weer te geven ivm met mogelijke hack pogingen.

Iig fijn te horen dat we niet meer onder windos draaien.

Forum is super snel trouwens :halleluja:halleluja:halleluja:halleluja
 
Lekker snel nu inderdaad! :halleluja

Eén ding dat me opvalt, wanneer je op synthwiki klikt opent gewoon weer de hoofdpagina in een nieuw scherm. (Chrome)
 
Als ik dit bericht niet gelezen had, dan had ik niks doorgehad.Top werk dus :mega:. Bedankt en hopelijk loopt de volgende stap ook zo soepel.
 
Thanks mods ! Zeg maar niet of het onzin is , maar voor mijn gevoel draait het allemaal veel soepeler ! ;)
 
Nog nooit zo snel kunnen werken.Enfin,je processor heeft ook een belangrijk aandeel in het verhaal.Puik werk!
 
Ik weet niet of het door deze update komt of iets anders, maar het forum lijkt sneller en ik geloof dat het probleem met kapotte avatars ook opgelost is. Lekker bezig.
 
Proficiat met de succesvolle migratie! Je merkt het trouwens wel dat het super responsief is nu (niet dat het ooit echt traag was). Btw wel suf dat ze bij Centos daags na jullie voltooiing bekend maken dat R8 de laatste zal zijn en hun inspanning volledig gericht gaat worden op Centos Stream. Maar met de lifecycle support zal dat niet direct problematisch zijn. :D
 
Bedankt om dit te melden, sowieso hadden we geen keuze dan van CentOS6 naar 7 gaan op korte termijn, maar op lang(er) termijn kijken we naar andere alternatieven. CentOS8 was (nu dus niet meer) een mogelijks alternatief.
 
Een goede reden om naar Debian te migreren.
Ik heb Centos alleen gebruikt als educatief platform voor RHCA, RHCE certificering.

Maar als Centos Stream een rolling release word is er wellicht minder aan de hand als je dan wel een stable branch kan kiezen.
 
Back
Top