Nieuws van Behringer

1712142848895.png

"Analog Synthesizer with 37 Full-Size Keys, 2 VCOs, Multi-Mode VCF, VCA, 2 LFOs, 2 Envelopes and Ring Modulator
List Price: $599 (in stock and immediately shipping from our factory)"

Wordt nu uitgeleverd schijnbaar.
 
$599 zal hopelijk iets van 550-560 euro worden.

Zeker leuk, maar 'k moet stilletjesaan eens aan m'n meta-gear plan gaan werken want al die leuke clones die nog gaan komen moeten wel ergens een plekje vinden....
 
Ik heb vorige week die 2600 gekocht omdat 'ie redelijk hevig in de bonus was en ik wel zin had in een paasspeeltje, maar dat is toch wel een erg leuk ding.
 
"Analog Synthesizer with 37 Full-Size Keys, 2 VCOs, Multi-Mode VCF, VCA, 2 LFOs, 2 Envelopes and Ring Modulator
List Price: $599 (in stock and immediately shipping from our factory)"

Wordt nu uitgeleverd schijnbaar.


...minus the keyboard pls...
 
$599 zal hopelijk iets van 550-560 euro worden.
US prijzen zijn ecxlusief BTW, in de praktijk is het wat meer in euro's dan in dollars op dit moment, denk dat dit rond de 650-675 (hopelijk geen 699) wordt.
 
US prijzen zijn ecxlusief BTW, in de praktijk is het wat meer in euro's dan in dollars op dit moment, denk dat dit rond de 650-675 (hopelijk geen 699) wordt.

Ah ok. Dan wordt 'ie al iets minder interessant.

Jammer trouwens dat ze voor grijs gekozen hebben ipv dat groengrijzige van de SH-5.
 
Na lancering zakt de prijs vaak ook wel snel, de meeste Behringers worden binnen enkele weken/maanden goedkoper aangeboden dan bij introductie.
 
Leuk die SH5 kloon.. maar ga toch liever voor een Poly D. :P

Ik neem aan dat de prijzen ongeveer hetzelfde zullen zijn.
 
Wel sexy! Vintage Roland sound, multimode filter + bandpass, sync, ringmod, flexibele routing.
 
Kan niet wachten op mp ……komt waarschijnlijk ook een rack-versie v/d ms5 uit toch?
 
Deze ziet er wel heel tof uit...word steeds moeilijker om te kiezen met alles wat behringer brengt en waar ze nog mee gaan komen..
 
Hm...ik zei ooit dat ik van Behringer alleen nog de VCS3 wilde, maar GAS kan blijkbaar ineens oprispen.
 
Verbaast me een beetje dat ie nog niet op thomann.nl staat?

Nu wel, 599 euro:

 
Back
Top