akoestiek wegnemen noppenschuim hoe?

wil je het echt stevig hebben dan kun je balken inderdaad de breedte zetten maar ik heb geen kinderen rondrennen die tegen muren aanbeuken dus dit kan goed zo. het fungeert puur als scheidingswandje (4,5 cm)
 
even de nieuwe stand van zaken. er is aardig hard gewerkt de afgelopen 2 weken met een goed resultaat. toch maar gekozen voor noppenschuim platen van de gamma welke toch vrij effectief zijn, goed genoeg.
in de hoeken heb ik basstraps gemaakt van 23 bij 23cm driehoek gesneden steenwol met doek erover geniet met een nietpistool.
ik ben er zeer over te spreken, het laag wordt echt lekker opgevangen
voor mij hangt een paneel van 1m bij 1.80m (houten frame met steenwol en doek)
ik ga dit weekend de kamer nog meer bedekken met noppenschuim. nu alleen de deuren nog aan beide kanten. ik ben van plan om openslaande deuren te maken. dan alleen nog dikke gordijnen bij het raam en klaar.
meer foto's volgen.


img0527f.jpg


img0528o.jpg


basstraps in de hoeken
img0514kt.jpg

img0520a.jpg
 
klopt, het is wel zo inderdaad dat die gamma platen soms wat afwijkingen hebben, niet helemaal 50 cm bij 1 meter zijn en de randen niet helemaal netjes zijn afgesneden.
nou moet ik zeggen dat ik er niet zo heel erg op let. ik had ook wel auralex of ander zeer duur spul kunnen kopen, ik heb het overwogen, maar uiteindelijk vind ik dit wel goed zo.
spaar ik weer wat geld uit voor de aankomende 27'' mac en 32 kanaals mixer
 
Back
Top