• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha CS15 / Ibanez UE 405

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ElektracidZ

Ouwe rot
Lid sinds
25 mei 2004
Berichten
989
Yamaha cs15 met degelijke flightcase: 650 euro
foto's hier:

http://home.tiscali.nl/lostrecords/cs15/

Analoge monosynth die via cv gate duofoon te gebruiken is en erg flexibele routingmogelijkheden heeft.

in het kort:
- 2 vco's, 2 vca's, 2 vcf's, 2 adsr's (+/-) en een lfo.
- Beide filters hebben een lpf, bpf en een hpf filter.
- Beide vco's hebben 3 golfvormen, triangle, ramp, pulse
- noise generator
- heel veel knoppen!

Leuke eigenzinnigheden aan deze synth:
- lfo die erg snel/hoog kan voor smerige fm modulatie, modulatie op pitch, filter en volume en pulse width
- glide time depth is per vco in te stellen
- externe ingang voor het filter
- vco gaat standaard door vcf1, maar kan ook (tegelijkertijd) door vcf2
- adsr tijd x5 functie voor erg lange adsr tijden (leuk, korte tijden op het filter, lange op de vca bijvoorbeeld).

Een synth om uren lang mee te pielen en een erg lekker geluid.

Op te halen in Enschede.

Ibanez UE 405 met footswitch in topstaat

Analoog multieffect met de volgende effecten:
compressor/limiter, analog delay, stereochorus, parametric EQ, externe loop in-uitgang

foto's hier:
http://home.tiscali.nl/lostrecords/ibanez/

Deze heeft een zwarte frontplaat, de rest is goudkleurig, inclusief de footswitch. Ik heb op het net gekeken en daar zie ik alleen zwarte.
Hij is in erg goede staat, misschien een paar krasjes, bekijk de foto's en ordeel zelf!

Op te halen in Enschede, kan worden verzonden.
 
Ook te koop:

Korg FK-2 'Mr.Multi' WahWah/Phaser pedaal. Uit de FK reeks van Korg.

Is niet moeders mooiste meer zoals je op de foto's kunt zien (zie bijlage),
maar het gaat alleen maar om lakschade in dit geval, geen butsen of diepe krassen (en het is ook een voetpedaal). Je zou het pedaal een nieuw spuitbeurtje kunnen geven, maar ik laat 'm liever zo als ie is. Klinkt lekker, zowel de phaser als de wahwah, niet alleen voor gitaar, ook lekker om je drums of synth door te laten gaan.

Heeft een auto functie voor een autowah of autophaser sweep, je kan de sweep ook met het pedaal regelen.

200 euro, kan worden verzonden (7,95 via tnt).

Dual oscillator module:

Ik kan er niet zoveel mee en heb op het moment ook geen tijd om me erin te verdiepen. Deze losse diy dual oscillator met 16/32 schakelaar, lfo modulatie ingang met level potmeter en blokgolf en zaagtand uitgangen voor beide oscillatoren. Schema heb ik erbij!

50 euro'tjes (6,20 verzendkosten via tnt).
 

Attachments

  • 3.jpg
    3.jpg
    131 KB · Bekeken: 68
  • 1.jpg
    1.jpg
    122,4 KB · Bekeken: 72
  • 2.jpg
    2.jpg
    109,6 KB · Bekeken: 72
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top