Reason VS CuBase VST3.7

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
905
Locatie
Hillegom
Recentelijk heb ik een "gevonden" versie van reason geinstaleerd op mijn studio-PCtje. Reason is best tof, en je kan er leuke dingen mee doen, maar toen ik gemaakte loops wilde bewerken in CuBase VST3.7, bleek dat CuBase niet meer kon saven. Althans: Als ik na het vernoemen van het arrangement op enter drukte, dan liep CuBase vast, en kreeg ik de melding dat er een blablabla fout in een blablabla register was gemaakt. Nu ja, iedereen kent dat windows geleuter wel. In ieder geval: Saven lukte dus niet. CuBase opnieuw geinstaleerd: zelfde gezeik. reason verwijderd: Heee! Hij deed het weer! Probleem opgelost! Althans.....

Ik vind Reason, en dan vooral de subtractor synth een handig ding, en wil hem dus eigenlijk wel graag gebruiken. Weet iemand hoe ik dit save-probleem met CuBase kan tackelen? Als het niet lukt is het finito Reason, want ik vind CuBase wel even een tikkie handiger.

Technisch: Ik gebruik CuBase VST3.7, en een guillemot isis maxi studio, en ik run die rewire patch voor CuBase.

Dank u wel!
 
Valt me mee dat je nog geen "gevonden" versie van Cubase SX gebruikt. :frons:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top