Aanmeldperiode Grote Prijs van Nederland verlengd tot 30 april

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GPNL

Nieuwkomer
Lid sinds
15 april 2008
Berichten
1
Aanmeldperiode Grote Prijs van Nederland verlengd tot 30 april

Klaar voor een carrière als danceproducer? Waar wacht je nog op? Meld je nu aan bij de Grote Prijs van Nederland, want de aanmeldperiode is verlengd tot 30 april/

Inschrijven kan via http://inschrijven.groteprijsvan.nl/

Iedere aanmelding wordt dor drie juryleden onafhankelijk van elkaar beoordeeld en elke producer/act krijgt na afloop van de Aanmeldperiode drie juryrapporten toegestuurd. Het juryteam bestaat uit Joost van Bellen, Daan Spoek, Bas Baetsen, Jesse Voorn, Aron Friedman, Steijn Koeijvoets, Bas Verbeek en Myra Driessen. Dit onafhankelijke juryteam kiest uit de beste inzendingen 12 Halve Finalisten. De name van de Halve Finalisten worden half juni bekend gemaakt. De Halve Finales vinden plaats op ADE in oktober. Alleen bij de Finale in Paradiso wordt verwacht dat de producer zich ‘live’ presenteert.

Sta je in de Finale, dan maak je kans op en uitgebreid prijzenpakket bestaande uit onder meer 5.000 euro werkbudget, optredens, opnametijd in Studio Arnold Muhren, 750 cd’s geperst door Salisbury, een videoclip, een professionele fotosessie en een jaar professionele coaching op maat.

De Grote Prijs heeft de afgelopen jaren voor veel van haar deelnemers gezorgd voor een springplank naar een groter succes. Goede voorbeelden hiervan zijn Tom Holkenborg (Junkie XL), Pete Philly, Charlie Dée, Nobody Beats The Drum, Jiggy Djé, Brainpower, Green Lizard, Typhoon, Roos(beef), Ali B, Opgezwolle, Raymzter, Jawat! En van iets verder terug: Tröckener Kecks, Total Touch, Rowwen Heze, Lois Lane, de Raggende Manne, de Heideroosjes en Johan.

Voor meer informatie over de Grote Prijs van Nederland: www.groteprijsvan.nl

Greetz,

Tom

Promotieteam GPNL
 
Moet ie wel een zang-chick in glimmende legging en flouro hotpants hebben...en een gast die matig gitaar kan spelen.
 
Is dit niets voor "DICKIE SMABERS & THE MOERWIJK CREW"
geweldige site btw! jammer dat de "Cruising on Scheveningen Boulevard" link niet werkt :frons: die had ik graag door mijn verrotte 1991 nissan sunny speakers horen klappen!
 
Boe bah, dissen die zooi! Stel je voor dat je door zou breken en bekend zou gaan worden....
Nee, dan wordt je niet meer serieus genomen door alle underground-ghetto-gothfathers en hun wannebee aanhangers..

Dat zou verschrikkelijk zijn!!


:D
 
meedoen is misschien leuk, maar die 'prijs' zou ik niet hoeven. als je er mee in zee gaat zit je gelijk vast aan naargeestige contracten !
 
Ik ken anders forumleden die een aardige duw in de rug hebben gekregen van de GPNL. Dus zo negatief kan het allemaal niet zijn.

Proef ik toch weer ergens iets van afgungst??
 
Afgunst voor wat? Studiotijd in de studio van Arnold Muhren een professionele fotosessie en een jaar professionele coaching op maat...kom op man....
Das allemaal voor nederlandse inteeld popunie bandjes...

Welke forumleden dan?

Boe bah, dissen die zooi! Stel je voor dat je door zou breken en bekend zou gaan worden....
Nee, dan wordt je niet meer serieus genomen door alle underground-ghetto-gothfathers en hun wannebee aanhangers..

Dat zou verschrikkelijk zijn!!

Wat loop jij nou weer moeilijk te doen??? flikker lekker op als je niks zinnigs te zeggen hebt, broodmongool.
 
Laatst gewijzigd:
"Wat loop jij nou weer moeilijk te doen??? flikker lekker op als je niks zinnigs te zeggen hebt, broodmongool."

Mag ik er dan een citaatje van ons allergeliefde Corry Konings tegenaan gooien? "Leven en laten leven Dat zei m'n opa al jaren terug Altijd is er wel wat Erger je niet, m'n schat Leven en laten leven Je bent maar even op deze aard"

En zoos maar net, doe mee aan de Grote Prijs als je mee wilt doen en vooral niet als je het niets vindt, kan deze discussie weer snel op :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top