flyweight
Life is modulating everything modulating everythin
- rubberen snaar.
- tape slice kit.
- 8 inch floppies.
- portable cassette speler.
- tape slice kit.
- 8 inch floppies.
- portable cassette speler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht dat die al 40 jaar geleden uitgestorven waren....
- 8 inch floppies.
...
Ik dacht dat die al 40 jaar geleden uitgestorven waren.![]()
Ik heb er in 1987 nog mee gewerkt bij de RijksUniversiteit Utrecht (als student).Ik dacht dat die al 40 jaar geleden uitgestorven waren.![]()
2x TWO59 VCO Diy kit
1x TWO59 Shaper Diy kit
Midden jaren 80 moesten er op het bedrijf waar ik toen werkte, een hele kist van die floppies omgezet/ingelezen worden. We hadden een dubbele diskdrive ter beschikking, dus terwijl de linkse floppy werd verwerkt, konden we de rechter omwisselen, en omgekeerd.Ik heb er in 1987 nog mee gewerkt bij de RijksUniversiteit Utrecht (als student).
ik moet idd even een tijdelijk plekje maken, verder is goede verlichting is ook wel een ding, leesbril gaat denk ik niet genoeg zijn dus ik denk dat ik ook een loep en zo'n pcb houder moet zien te vinden.
Midden jaren 80 moesten er op het bedrijf waar ik toen werkte, een hele kist van die floppies omgezet/ingelezen worden. We hadden een dubbele diskdrive ter beschikking, dus terwijl de linkse floppy werd verwerkt, konden we de rechter omwisselen, en omgekeerd.
We (mijn broer en ik) zijn op vrijdagavond begonnen, en maandagochtend waren we klaar (60 uren)