Ik zoek nog een “akkoorden knop die bij deze 4 bar shit” past
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zoek nog een “akkoorden knop die bij deze 4 bar shit” past
Trump heeft nog een knop, als hij daar op drukt komen ze hem zijn glas weer ophalen.President Trump heeft in zijn Oval Office een speciale coca-cola knop.Als hij daarop drukt brengen ze hem een cola.
Op synthforum hebben er velen een synth knop.Als je erop drukt wordt er een synth gebracht.![]()
Toch fijn one knob per function. Geen menu diving!Trump heeft nog een knop, als hij daar op drukt komen ze hem zijn glas weer ophalen.
Als hij maar niet vergist om op DE knop te drukken.Trump heeft nog een knop, als hij daar op drukt komen ze hem zijn glas weer ophalen.
Is je 3x84hp rack al af? Of is er een projectaanpassing, vlak voor de carnaval?Intellijel Quadrax
Intellijel Metropolix
Intellijel Rainmaker
Instruo Cs-L
Project aanpassing, ik moet een iets grotere case maken.Is je 3x84hp rack al af? Of is er een projectaanpassing, vlak voor de carnaval?
nee die geel blauwe is echt niet mijn ding. En die extra's, ach, ik wil gewoon n zwarte. samen triggen vd 4 voices en n attack erbij. En nog iets, dit hier is al fraai zat, denk ik. Die euro dingen zijn er al zag ik.Mooi, maar persoonlijk vind ik de blauw/gele net iets mooier
Ja, er komen nieuwe. En ook in eurorack meen ik.