Je laatste 3 aankopen??

Sonnox Essential bundle
Sonnox Vox Doubler
UVI Shade 2
Waldorf M (inmiddels al teruggestuurd, dus die telt niet meer mee)
 
En er komt ook nog een Korg Monotron Delay mijn kant op.
 
Klopt, maar ik blijf het een leuk ding vinden en het is alweer een paar jaar geleden dat ik er eentje had.
 
Relab QuantX essentials
Nembrini Shimmer Delay
AudioBlast Rave Generator III
Ik heb Ravegenerator 1, kan je me vertellen wat de grootste verschillen zijn met versie 3? Want de Ui, en de samples lijken mij hetzelfde, upgrade waardig, of niet?
 
Ik heb Ravegenerator 1, kan je me vertellen wat de grootste verschillen zijn met versie 3? Want de Ui, en de samples lijken mij hetzelfde, upgrade waardig, of niet?
Apple Sillicon Native....
 
Udo superdesuper gemini.Ordered en volgende week binnen aan de oude prijs.
Bukken terwijl niemand slaat.🫡
 
- E-mu Proteus Orchestra (Japanse versie van de Virtuoso 2000), uiteraard met beide Orchestral Sessions ROMs. Die heb ik in Japan (Yokohama) gekocht, op eBay. Verzending was gratis (!)
- E-mu Proteus 2000, zonder Composer ROM, maar met een TSCY-ROM. Na toevoeging van een Beat-ROM, is dit (bijna) een Orbit-3. Die komt van UK, via Reverb. Veel importkosten betaald :(
- E-mu Xboard61 keyboard. Past perfect bij de E-mu modules en de MP-7. (Heeft o.a. 16 programmeerbare knoppen, 16 presets en 4 zones). Deze kocht ik MP.
 
Verzending was gratis (!)
ik veronderstel dat ebay ofwel de invoer mee verrekende of ben je er totaal aan ontsnapt? Ik lig nog wat te gassen op n bak uit Tokyo van 1900 euro excl...
 
ik veronderstel dat ebay ofwel de invoer mee verrekende of ben je er totaal aan ontsnapt? Ik lig nog wat te gassen op n bak uit Tokyo van 1900 euro excl...
Ik was zelf ook sceptisch...
De vraagprijs was omgerekend €305. En inderdaad, ze rekenden geen verzendkosten.
Bij import kwam er nog €90 bij, maar dat is normaal: 21% op €305 = €64, €11 importrechten en €15 'provisie' (voor Fedex. Bij Bpost was dat laatste €39 =( ).
Alles samen dus €395 voor een E-mu module in PERFECTE staat. Japanners dragen enorm goed zorg voor hun spullen.
 
- Toslink kabels
- Cyberdrive
- Earth Piano (nou ja, die zit bij mijn Roland Cloud abo, maar wel erg mooi nieuw instrument)
 
Een boel smd soldeer spul en een oefen kit. Eens kijken of t moeilijk of onmogelijk is.

Sinds een half jaar of minder kan ik geen kleine letters meer lezen dus dat wordt spannend (zonder bril)
 
Back
Top