Je laatste 3 aankopen??

- Clavia Nord Drum 3P

Die kocht ik een paar jaar geleden om een wat meer expressieve controller voor drums in mijn hok te hebben, maar de klank zelf is ook dik in orde en verraste mij aangenaam.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Die kocht ik een paar jaar geleden om een wat meer expressieve controller voor drums in mijn hok te hebben, maar de klank zelf is ook dik in orde en verraste mij aangenaam.
Ja, ik wist al jaren van het bestaan maar nooit echt serieus naar gekeken. Er stond er eentje opgesteld bij SB en ik zag er iemand op spelen en dat intrigeerde me toch wel, dus toen hij vrijkwam meteen opgedoken. Was meteen "blown away" zoals de Fransen zeggen, zowel vanwege de prettige manier van bespelen als de presets die erin zitten. En dat het een echte synth is ipv sample based, dus je kunt alles tweaken en je eigen sounds maken, helemaal top. Hopelijk duurt het niet te lang voor ie komt (een kleine 3 Baxweken stond op de site, maar toch daar besteld want had 10% kortingsbon).
 
En dat het een echte synth is ipv sample based, dus je kunt alles tweaken en je eigen sounds maken, helemaal top

En dus ook een prima controller voor je andere 'drumdingen'.
 
Ben niet van plan om kaarten voor de Easel te gaan kopen.
Ik vind dat hele idee van zo een lompe uitstekende kaart maar niets.
De Easel clock kaart steekt niet zo uit en zo kan hij goed samenwerken met de 4 volca modulars.
Die kaart is ook nog vrij goedkoop vergeleken met anderen.



Bekijk bijlage 3848544
Ik kwam deze euro/banana/korg Volca patchbay tegen via het zoeken naar een voor mij onbekend merk op superbooth 24.

Misschien wat voor jou?
IMG_4877.jpeg
 
Laatste loodjes...
Niftykeys is nu def af..

1. 2e Rides in the storm SED (filter)
2. Soma Utilities (canceled bij volt, nu bij Schneiders)
3. Floating Ring cabels.. tjsa alleen bij Schneiders of Expert Sleepers te krijgen.
4. Toch maar toegegeven aan Knurlies van befaco.. maar wat ik over heb komt te koop!
5. Ouwe Drawmer compressor met sidechain. (ga daar wat meer varianten van inzetten tzt)

hier na ga ik wellicht richting 19"
en nog 1 Elektron Analog Heat :D
Oh ja en een zooi electronica voor blanced in and outs en een summing box
To much info
 
Valhalla shimmer reverb

Audeze mm-500 (helaas wel een maand wachten omdat die niet op voorraad is. Geduld wordt op de proef gesteld)
 
1, 19 inch rack lade
2, " "
3, " "
4, " "


Syntrx in 1 zonder houten zijkanten
808 yocto
SP16
volca modulars

Dan de andere SP16 in de main lade en de Easel er boven op.
 
Was die niet eerst een stuk duurder? En waarom heb je deze gekocht? Voor het betere algoritme (ik las ergens dat deze een stuk verbeterd is) of voor de multi channel?
Vanwege het betere algoritme vooral. Ik kon crossgraden voor €47 omdat ik de originele blackhole heb.
 
Back
Top