Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mooie combi!SSL Bus+
SSL Fusion
Zooitje kabels (die stort ik direct in de bodemloze kabelput)
Ik ben heel benieuwd. Was een beetje een mazzeltje om ze beiden tegelijk te kunnen kopen.Mooie combi!
Mooie complete serie!Roland TR-09
Roland TR-08
Roland TR-06
Ah komt mooi uit dan. Fusion is bij mij redelijk set and forget.Ik ben heel benieuwd. Was een beetje een mazzeltje om ze beiden tegelijk te kunnen kopen.
Vanmiddag in het rack gehangen, van de week eens goed uittesten. Volgende week deadline voor een mix dus ze kunnen er nog net in
Hoe bevalt de MPC keys 37?Behringer neutron
Behringer K2
Behringer pro 1
Behringer Crave
Akai mpc keys 37
Is het wat? De demo klinkt wel goed!- Aberrant DSP Digitalis
Ik vind hem echt fantastisch, maar ik moet zeggen dat dit pas mijn eerste MPC is.. Jura er ook opgezet.( Gratis bij aanschaf).Hoe bevalt de MPC keys 37?
Ik heb de MPC One en die vind ik geweldig, gebruik de DAW alleen nog maar om af te mixen, en de form factor van de MPC Keys is wel heel tof. Als hij een andere kleur was dan had ik hem waarschijnlijk al aangeschaft . GAS is er welIk vind hem echt fantastisch, maar ik moet zeggen dat dit pas mijn eerste MPC is.. Jura er ook opgezet.( Gratis bij aanschaf).
Ben nog steeds bezig om dingen te ontdekken, lijkt wel of zo'n MPC eindeloze opties heeft in alles wat je doet.