• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TE RUIL: Microkorg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Absynth

Born 2 chill!
Lid sinds
24 januari 2003
Berichten
874
Locatie
Egmond aan zee
Ik heb hier de Microkorg staan die ik weer eens tegen iets anders wil ruilen, want verandering van spijs doet eten...en muziek maken etc etc.

Ik zat te denken aan een ruil tegen Electribes, omdat ik die toch altijd wel lekker vind werken, de Electribe R heb ik inmiddels alweer, maar nu zou ik weer graag zijn Bass broertje willen of mischien de Electribe M....of mischien alletwee ;)

Als het 1 van deze betreft dan zou ik hem graag met wat efx erbij willen, een mooie multi effects doos met wat mooie zuivere reverbs etc.

Andere ruilvoorstellen zijn ook altijd welkom, het liefst wel iets met een sequencer, een Roland MC-505 of 307 vind ik ook intressant, mits ze in goede conditie zijn en de displays en ledjes goed werken.

simpele Monosynthjes zijn ook welkom...

Ik hoor het wel weer.

Gr,

Joe

:okdan:


Oja....omdat het moet.....de richtprijs is 250 euro
 
Hier wat foto's

attachment.php
 

Attachments

  • 2008_02030003.jpg
    2008_02030003.jpg
    153,1 KB · Bekeken: 73

Attachments

  • Microkorg jam.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 81
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top