defecte diskdrive Akai s2000

DJ F-Asis

...
Lid sinds
21 augustus 2002
Berichten
120
Locatie
Enschede
Hallo mensen,

Ik kan 2ehands een Akai s2000 overnemen, heeft alleen een defecte diskdrive. Bij het opstarten blijft ie vragen om een diskette en volgens de huidige eigenaar kwam dat dus omdat de diskdrive het begeven had. Tenminste volgens de Feedback.
Aangezien het nu al avond is en ik wel zo snel mogelijk een beslissing wil nemen probeer ik het eerst ff via het forum, kga morgen nog ff checken of ik wat zaken hierover kan bellen...

Wat ik dus eigenlijk wil weten is:

- is de d-drive van de s2000 van een bepaald type, of kan ieder willekeurige drive als vervanging dienen?
- in geval van 'bepaald type', wat kost die (ongeveer) om te bestellen en is ie uberhaupt nog te krijgen?

Ik schat zelf in dat een drive met dezelfde connectors gewoon als vervanging moet kunnen dienen, alleen heb IK nooit een s2000 van de binnenkant gezien... :)

Wie kan mij hiermee helpen?


Grtz,

Floris
 
ik heb hier een hele, goede akai s2000 staan, met alleen wat krassen op de bovenkant van de rekbeweging.
180 euro.
 
deze diskdrive kan je gewoon nog kopen bij akai en volgens mij passen er ook normale diskdrive in maar misschien dat je wat moet aanpassen
maar het ligt ook aan de prijs wat je gaat betalen voor het apparaat
ik weet niet wat een diskdrive bij akai gaat kosten maar die gasten zijn nooit goedkoop dus de computerboer op de hoek zal je een betere prijs kunnen geven
 
Thnx for da quick response, vooral die Akai Faq.
Ik ga zo gelijk wat oude pc-kasten opentrekken hier, ben benieuwd.

En Leo: bedankt voor het aanbod, ik hou het in gedachten :)
 
Back
Top