SX Crash met twee monitors

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hazes

Vind ik leuk
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
6.361
Locatie
Arnhem
Ok, wie dit probleem oplost krijgt een :biertje: of :koffie: geheel gratis te nuttigen in Nijmegen. KOMTIE:

Ik draai Cubase SX op een P-IV met twee monitoren. Als ik een window sleep naar mijn tweede scherm, slaat mijn computer knettervast.;{ Er beweegt werkelijk niks meer op mijn schermen. Midi en audio lopen ondertussen wel gewoon door. Ra ra hoe kan dat?

configuratie:
ATI Radeon9000 64mB
P-IV
RME HDSP
Nieuwst SX update geïnstalleerd

help!
 
Ik denk dat het weinig met SX te maken heeft.
Heb je wel up to date drivers voor je kaart ?
 
Origineel geplaatst door Kevin
Ik denk dat het weinig met SX te maken heeft.
Heb je wel up to date drivers voor je kaart ?

Computer is niet vier weken oud....Redelijk up to date toch? En hij loopt alleen vast in SX. Andere programma's kan ik vrolijk heen en weer slepen......Moet er bijna van =(
 
Ik heb een ATI 9000pro (64 mb) en draai eveneens SX zonder enige problemen. Heb je de meest recente drivers van ATI gedowload? En van Microsoft? (servicepacks e.d.)

Grtz,
Jeroen
 
Origineel geplaatst door Hazes
Computer is niet vier weken oud....Redelijk up to date toch? En hij loopt alleen vast in SX. Andere programma's kan ik vrolijk heen en weer slepen......Moet er bijna van =(

Hangt er natuurlijk vanaf. Als de drivers geïnstalleerd zijn die bij de bijbehorede hardware cd-roms horen, hoeft het natuurlijk helemaal niet zo uptodate te zijn.
 
Origineel geplaatst door BCA303
Hangt er natuurlijk vanaf. Als de drivers geïnstalleerd zijn die bij de bijbehorede hardware cd-roms horen, hoeft het natuurlijk helemaal niet zo uptodate te zijn.

Daar heb je een punt. Ik ga dat maar eens effe checken op de site van ATI
 
Ik zal je nog sterker vertellen.

Als ik iets nieuws koop dan kijk ik eerst voor drivers/bios updates etc op het internet. Dan ga ik pas nadenken. :)
Dat scheelt je meestal een heleboel ellende. En kun je bij het downloaden even voor een vers kopje koffie/thee scoren.

[offtopic]
Trouwens waar ik de laatste helemaal knetterdol van wordt is bij het installeren die meuk die erbij moet installeren. Allemaal icoontjes en configuratieprogrammaatjes. Ik sloop het er meestal metteen weer uit. Als ik dan vastloop zie ik wel verder. Want met al die programmaatjes wordt het er niet stabieler op. Ik bepaal zelf wel waar m'n CPU tijd aan spendeerd en niet die addware zeut van commerciele bedrijven.
[/offtopic]
 
heb het opgelost door hardware versneller uit te schakelen. Alles werkt weer als een zonnetje:okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top