Iedere keer een Magische Handeling moeten doen voor Logic 4.7 het gewoon doet?!?

bikkel

Everything is on the One
Lid sinds
14 november 2001
Berichten
12.719
Locatie
Utrecht
OK, ik heb Logic 4.7.

Als ik zonder iets te doen na het opstarten op play druk, of in ieder geval niks aanpas, klinkt het geluid extreem verrot.

Echter, als ik naar Audio Hardware 2 ga bij de instellingen, en ik klik op ASIO control panel, niks doe, het ASIO control panel weer sluit, krijg ik de melding "ASIO hardware sent reset request" of iets in die geest, ik kan kiezen uit OK en "try to relaunch".

Dan druk ik gewoon op OK, en druk ik dan op play, krijg ik de verwachte performance, zonder al te veel gestotter en gekraak, alleen als ik met een stuk of 3 softsynths + samples + effecten op mijn 600 MHz veel aan de grafische interface begin te kloten, krijg ik ASIO -11001 errors, maar ik denk dat dat wel redelijk normaal is gezien de processor.

Maar ik word er eigenlijk gewoon schijtziek van dat ik dit iedere keer moet doen, en ik heb het idee dat als ik het oplos dat wellicht de performance nog iets beter wordt.

Windows 2000 (SP1 dacht ik)
i440 BX
512 MB SDRAM
Sek'D Siena (heet nu Marc 8 MIDI qua drivers)
Logic 4.7
 
dit klinkt inderdaad naar minder.

Mischien even wat stoeien met de drivers, laatste versie en mischien een
voorlaatste versiie, eventueel een keer met en zonder asio.
En kijk even of je ook daadwerkelijk maar 1 driver hebt aangevinkt.
Ik gebruik dan logic 5, ken 4.7 niet, maar weet dat je in de nieuwe logic
2 audio tab-bladen hebt.
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
en opnieuw instaleren?

Logic of de kaart? Mja Logic kan ik wel eens proberen denk ik. De kaart werkt gewoon in andere apps dus....
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
en opnieuw instaleren?

Logic of de kaart? Mja Logic kan ik wel eens proberen denk ik. De kaart werkt gewoon in andere apps dus....
 
Back
Top