Toetsenist gezocht symfo/melodische band

Them_Heavy

Nieuwkomer
Lid sinds
20 januari 2008
Berichten
3
Hallo toetsenisten,

Ik ben Paul, bassist van symphonisch/melodische rockband "Aretey" en wij, Aretey, zijn dringend op zoek naar een toetsenist (m/v).

We hebben ondertussen ervaren dat het heel lastig is om een toetsenist(e) te vinden. Onze vorige toetsenist gaf ons dan ook als tip het te proberen op dit forum.

De band bestaat uit 3 zangeressen, gitaar, drum en bass. We hebben een eigen oefenruimte in Woudenberg en oefenen op woensdagavond.
De leeftijd loopt uiteen van 36 tot 50. Wij schrijven zelf onze muziek en spelen geen covers (meer).

Wij zoeken een hele creatieve toetsenist(e) die ook zelf muziek kan schrijven, dus niet alleen maar wat "tapijtjes" onder de zang en de andere instrumenten leggen. Op persoonlijk vlak moet het natuurlijk ook helemaal kloppen. Een goede sfeer vinden wij net zo belangrijk.

Onze muziek laat zich wel een beetje lastig omschrijven maar denk mbt de toetsen een beetje in de richting van Pink Floyd, Arena en Marillion. De (driestemmige) zang heeft invloeden uit de Ierse muziek.

Ik weet zeker dat ik niet volledig ben in m'n informatie dus als je interesse hebt of wat meer wilt weten kun je terecht op onze (weliswaar verouderde) website: www.aretey.nl (de emailadressen op deze site werken niet meer).
Mijn emailadres is: Them_Heavy@hotmail.com

Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens, Paul
 
Back
Top