matrix 12 opgeblazen

jojojo

Nieuwkomer
Lid sinds
22 januari 2005
Berichten
7
hallo

zo sneu mijn vriend kreeg vandaag zijn langverwachte oberheim matrix 12 binnen uit amerika.
stond ie op verkeerde voltage dus je raad het al
wie weet hoe ik aan een voeding kom

alvast bedankt lui

conny
 
Ik ben totaal geen techneut, sorry voor de comment, maar heb je niet gewoon een nieuwe zekering nodig?
 
zekering

zekering

hi
we hebben al gekeken kunnen geen zekering vinden
toch bedankt

conny

een zekering willen ze ook nog wel eens omhullen met een krimpkous dus misschien moet je hierna opzoek (krinpkous is in alle kleuren,en je hebt ook printzekeringen(miss nog niet in die tijd)),en met interne voeding zeker verplicht.
 
en je hebt ook printzekeringen(miss nog niet in die tijd))

Niet die kleine eenmalige die ze nu verkopen, maar gewone zekeringhouders op het voedingsboard zijn heel gebruikelijk in synths.

Ik kan zo snel geen service manual van de Matrix 12 vinden, maar wel die van de Xpander en daar zit sowieso een zekering voor de trafo, dus ik denk dat dat bij de Matrix 12 niet anders is.
 
Niet die kleine eenmalige die ze nu verkopen, maar gewone zekeringhouders op het voedingsboard zijn heel gebruikelijk in synths.

Ik kan zo snel geen service manual van de Matrix 12 vinden, maar wel die van de Xpander en daar zit sowieso een zekering voor de trafo, dus ik denk dat dat bij de Matrix 12 niet anders is.

Klopt, er zit een zekering op het voedingsboard binnenin de Matrix 12.
 
hoi jongens

nieuwe zekering erin, en hij doet het weer

bedankt allemaal

we zijn heel erg opgelucht

conny:doei:
 
Ja, jij nu ook ?? Of gewoon de necro?? 😂😂❤️
 
Conny Zekeringvinden
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top