• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Steinberg Cubase 3.05 Windows

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

WarmeBakker

Ouwe rot
Lid sinds
23 oktober 2002
Berichten
818
Te koop : Steinberg Cubase 3.05 standard for Windows compleet in verpakking/doos met handleidingen, CDRom, rode parallele poort dongle (doorlusbaar). originele versie officiël, te koop wegens upgrade naar Cubase SL. DE kans om voor weinig geld over deze geweldige midi sequencer te beschikken. Met deze rode dongle nog te gebruiken met software (als je eraan kunt komen) tot en met versie 3.7r2
omgeving Amsterdam. draait onder win95,98,98SE,Me (níet onder XP; NT niet getest).
 
ik denk dat ik voor de koper (of ga je het weggeven? nog wel een gratis origineel cd'tje met versie 3.7 heb liggen.
 
kijk dat is aardig, en hierbij de scan vd doos

kijk dat is aardig, en hierbij de scan vd doos

scan vd doos
 

Attachments

  • cubase305.jpg
    cubase305.jpg
    38,9 KB · Bekeken: 80
opsturen

opsturen

hallo, even ter info, opsturen lijkt niet echt economisch/goedkoop want de doos is groot en ZWAAR ! komt door de vele dikke handleidingen die erbij zitten.

mvg, R&B from Amsterdam.
 
Dat is toch ook grappig, zo zit je op marktplaats en zo zit je hier! Ik heb je net een mailtje teruggestuurd op je hotmail adres:) Zoals jij al aangeeft is het pakket te groot om het op te sturen, maar ik kom wel even bij je langs.

:eureka: als jij mij je adres even mailt of een tel nr. dan kan ik even contact met je opnemen.


Grtz:doei:
 
dit zou wel heel aardig zijn

dit zou wel heel aardig zijn

Origineel geplaatst door Leo
ik denk dat ik voor de koper (of ga je het weggeven? nog wel een gratis origineel cd'tje met versie 3.7 heb liggen.

Mocht het pakket de mijne worden, dan hou ik me heel erg aanbevolen!!:okdan:
 
wordt daar nog zo op geboden dan? ik kocht cubase 5.01 voor 65 euro inclusief verzending. wat brengt 3.0 dan op? is er soms iets mis met 5 dat ik niet weet??
 
nee 5.x is toch top ? zeker nu die 5.2 update komt (er is al een public beta te downloaden).

ik vind 5.x eigenlijk lekkerder werken dan sl, maar zal nog wel gewenning zijn...+ ik mis de mixermaps.
 
nog steeds te koop

nog steeds te koop

de koper heeft zich teruggetrokken omdat ie toch op zoek is naar Cubase 5.x
dus cubase 3.05 is nog steeds te koop

tevens te koop aangeboden: boekjes werken met Cubase deel 1,2 en 4. (Matthieu Vermeulen en Jean Louis Gayet)

mvg, r & b .


:Z :z
 
Sorry, maar ik heb geen interesse meer.

Ondertussen heb ik een ander programma, suc6 met de verkoop.

mvg Simple
 
ik heb hier de 3.7 cd en de boeken. wat wil je voor de dongle hebben?
misschien ga ik dan terug naar 3.7 en doe 5.1 weg. wat mot ik met al die nieuwigheid? 3.7 ken ik beter.
 
-

-

ja die kopers zijn niet altijd serieus, of reageren opeens niet meer (onder de tram gekomen?), maar waarschijnlijk heb ik er nu weer 1 die hem maandag wil kopen voor 30 euroos.

houd je op de hoogte.

mvg, R en B .
 
als dat niks wordt, wil ik hem wel hebben als je hem voor 25 euro wil opsturen (dwz dongle + serienummer).

wat is het verschil tussen een warme bakker en een sneeuwbal?

een warme bakker moet om 4.00 uur zijn nest uit en een sneeuwbal kan blijven liggen.
 
verkocht

verkocht

Zojuist verkocht , ook de boekjes, de koper is volgens mij zeker geinteresseerd in een software update naar versie 3.7 R2 omdat dit met de rode dongle de hoogste te draaien versie is.

heb hem de link hiernaartoe gemaild.

groeten,

R & b .
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top