Hoe nou Midicontrollermixermaps aanmaken in Cubase SX?!?!?!?!

Erazotropa

Incubating Cell
Lid sinds
27 juli 2003
Berichten
1.098
Locatie
Hoorn
Ik heb het hele forum afgezocht naar "Hoe maak je een mixermap?"

Nu ben ik alleenmaar threads tegenkomen die COMPLETLY OFFTOPIC GAAN! die echt nergens op doelen!. :confused:

En de manual is ook gewoon RUK!

Nu plz ik vraag aan jullie:

Hoe maak je een Midi Controller Mixer Map aan in Cubase SX??? :eureka:

Ik weet dat er hier mensen zijn die er totaal geen moeite mee hebben om deze maps aan te maken...
maar gewoon totaal geen zin hebben om dit allemaal uit te willen gaan leggen.

Plz guys! do me en nog meer andere mensen een favor en leg het eens voor 1 keer goed en degelijk uit.. :engel:

Zodat er in het vervolg niet meer zoveel draadjes over mixermaps hoeven komen te staan op het forum..

Grtzz... :biertje:
 
mixermappen in cubase sx

mixermappen in cubase sx

hallo,

volgens mij ondersteunt cubase SL/SX geen mixermaps meer , je moet werken met de inserts track control en control, niet echt handig.

ik had van de week die Sasha van BMI nederland aan de telefoon, volgens hem klagen meer mensen over het gebrek aan ondersteuning mbt. mixermaps in cubase sx/sl en is het niet onwaarschijnlijk dat deze in een update weer terug gaan keren. Als je deze ontwikkeling wilt steunen, pak dan maandag even de telefoon als je een geregistreerd cubase gebruiker bent en spreek er schade en schande over.

jij moet cubase vst, bijvoorbeeld 5.2 public beta 1 hebben voor mixermaps.

groetjes, RB.
 
Die hele mixermaps zijn toch overbodig, want wat wil je er nou mee?
Niet voor niets dat ze het eruit hebben gesloopt.

Er zijn ook andere oplossingen hoor.
Note 2 CC of Input transformer kun je alles mee wat je met mixermaps ook kan. Alleen is het wat ingewikkeld. Te ingewikkeld als je het mij vraagt. Maar het kan wel.
 
Back
Top