Cubase standard pc rode dongle

WarmeBakker

Ouwe rot
Lid sinds
23 oktober 2002
Berichten
818
hallo,

-ik heb momenteel cubase standard pc nog liggen 3.05 met rode parallele poort dongle. deze installeert echter níet op XP, weet iemand welke de hoogste versie is die nog draait met deze rode parallele poort dongle ? bv 3.7 ? of 5.0 nog ? en doet deze het op XP ?

-heeft iemand nog een Cubase standard originele CD voor mij hoger dan 3.05 ? (op score en audio kan het ook dat de standard versie er bij op staat) de dongle heb ik al. bijvoorbeeld iemand die geupgrade heeft naar een hogere versie(s) en nu meerdere cd's heeft liggen.

ben benieuwd, mvg, Ron.
ps. BMI vanmiddag gebeld, die kunnen mij niet helpen, :stupid hebben nix meer liggen. en die hebben nu een nieuw product...
ik wil de oude cubase aan de praat voor oa. m'n mixermaps.
 
Re: Cubase standard pc rode dongle

Origineel geplaatst door WarmeBakker
hallo,

-ik heb momenteel cubase standard pc nog liggen 3.05 met rode parallele poort dongle. deze installeert echter níet op XP, weet iemand welke de hoogste versie is die nog draait met deze rode parallele poort dongle ? bv 3.7 ? of 5.0 nog ? en doet deze het op XP ?

-heeft iemand nog een Cubase standard originele CD voor mij hoger dan 3.05 ? (op score en audio kan het ook dat de standard versie er bij op staat) de dongle heb ik al. bijvoorbeeld iemand die geupgrade heeft naar een hogere versie(s) en nu meerdere cd's heeft liggen.

ben benieuwd, mvg, Ron.
ps. BMI vanmiddag gebeld, die kunnen mij niet helpen, :stupid hebben nix meer liggen. en die hebben nu een nieuw product...
ik wil de oude cubase aan de praat voor oa. m'n mixermaps.

Lukt het niet om 3.05 te installeren? Of kun je 3.05 wel installeren, maar daarna niet draaien?

Hier kun je overigens de updates vinden, dus wellicht kun je die proberen. Maar volgens mij werkt Cubase VST pas vanaf versie 5.0R6 of 5.1 op WinXP en die versies hebben een andere dongle (blauwe).
 
cubase 3.05

cubase 3.05

bij cubase 3.05 crasht de setup.exe onder xp.

de updates bij ftp.steinberg.net zijn niet voor cubase 3.05 en vereisen overigens ook een geinstalleerde versie, die heb ik dus al niet omdat 3.05 niet wil installeren.

cubase SL en SX kunnen NOG géén mixermaps laden. (komt misschien nog omdat iedereen steinberg er gek over zeurt).

ik vermoed dus dat ik met mijn rode parallelle poort dongle hooguit cubase standard 3.7 kan draaien...
weet iemand of die wel onder xp installeert en werkt ? heeft iemand nog een 3.7 cdtje voor mij liggen (de dongle heb ik al)

groetjes, Ron.:peukie:
 
Back
Top