• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ESI Miditerminal 4140

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Laurens O

Sta op en scheur!
Lid sinds
12 november 2002
Berichten
548
Locatie
een huis
Ego-Sys alias ESI Miditerminal 4140

4x in en 4x out MIDI interface + SMPTE in en out, wordt aangesloten via de printerpoort.

Zeer robuust en vooral strak getimed bakkie, heeft zn werk altijd perfect gedaan.
Omdat ik op een gegeven moment teveel apparatuur had en te weinig MIDI i/o, moet ie dus weg omdat ik nu een Edirol UM-880 heb met 8x i/o.

Info: KLIK HIER


- 1 rubber voetje is er afgevallen en mist dus, technisch uiteraard helemaal toppie.

- Inclusief interface kabel + zelfgebrande CD-ROM met de nieuwste drivers (voor Windows XP / 2000)


EUR 40,-


Kan opgehaald worden in Maarssenbroek, verzenden doe ik niet aan.
 

Attachments

  • mt4140_full.jpg
    mt4140_full.jpg
    11,4 KB · Bekeken: 85
Niemand extra MIDI poorten nodig? Kan weinig mis mee gaan, toch?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top