[Logic] Video sync probleem

propellerhead

Ingeburgerd
Lid sinds
14 september 2002
Berichten
54
Locatie
Londen
Ik heb een probleem met het importeren van video bestanden in Logic Audio Platinum 5.1

Als ik een .avi bestand importeer dan loopt Logic vast... Bij hele kleine .avi bestanden doet ie het wel goed maar ook niet vlekkeloos.
Mijn systeem zie je in mijn signiture.

Alvast bedankt! ;)
 
Hoe groot is de AVI? Wil ie de AVI in z'n interne geheugen proppen? En als de AVI te groot is loopt ie misschien vast.
 
Het filmpje is maar 125 mb. :confused:

Ik heb het op een andere computer geprobeerd, een pentium 450 mhz, en daar speelde die gewoon gelijk.

Ligt het misschien aan een bepaalde instelling in Logic of WinXP?
 
filmpje heet toevallig niet fright ride? :)


speelt op dezelfde pc met een ander programmatje wel goed af?
 
Origineel geplaatst door EDP
filmpje heet toevallig niet fright ride? :)

:okdan: die jah!

Ik heb 'm gister via omwegen aan de praat gekregen door eerst in Logic het 'open video' schermpje te openen, dan in explorer het filmpje te kopieren naar de windows map, en dan te openen. :confused:

Ik heb het niet met een ander programma geprobeerd
 
Origineel geplaatst door propellerhead
:okdan: die jah!

Ik heb 'm gister via omwegen aan de praat gekregen door eerst in Logic het 'open video' schermpje te openen, dan in explorer het filmpje te kopieren naar de windows map, en dan te openen. :confused:

Ik heb het niet met een ander programma geprobeerd

hmm bij mij ging (het zelfde filmpje dus) gewoon via de reguliere manier open. ik denk dat je logic een beetje vaag doet. is dat het enigste probleem anders zou ik hem maar eens opniew installeren
 
Back
Top