Waar kan ik terecht voor reparatie van mijn outputs ?

CJ75

Using keys to open doors
Lid sinds
18 februari 2005
Berichten
431
Locatie
Tussen Den Haag en Leiden :-)
Hallo allemaal,

ik heb me 'suf' gezocht op synthforum en hier m.b.t. tot mijn vraag, maar weet iemand waar (misschien jij zelf ?) ik de l + r outputs van mijn Roland JV-80 kan laten nakijken/reparen ? (Tuurlijk zag ik wel andere topics over reparatie maar ook bijna allemaal specifiek)

Het volgende:

Met de synth verder is alles okay, alleen de outputs zijn van slag denk ik. Als ik nu de jacks erin heb zitten, moet ik letterlijk de pluggen 'omhoog' drukken, nu zelfs de kabels ervan over mijn keyboard heen hangen om geluid te krijgen. Als ik dat niet doe hoor je dus niks. Is dit een van jullie ook weleens overkomen ? En om nou bij live gigs steeds je headphone-uitgang te moeten gebruiken is ook verre van ideaal. =(

Ik heb al begrepen dat het mogelijk kan liggen aan losse output-connectors aan de binnenkant en dat die op zich, als je de synth opent, weer vast te solderen zijn ? (ik ben niet technisch aangelegd)

Uiteraad doe ik het liefst alles zelf, maar soms denk ik dat het verstandiger en sneller is als ik de hulp van iemand inschakel voor wie het dagelijkse (of wekelijks, of maandelijkse, whatever) kost is.

Waar of bij wie kan ik terecht ?

Thnx alvast,

CJ
 
Back
Top