Machinedrum IDM video (live)

r.5

Vers lid geweest
Lid sinds
8 mei 2003
Berichten
3.464
Locatie
Thuis
:halleluja :halleluja :halleluja ...:::Klik:::... :halleluja :halleluja :halleluja
 
Zo! Die is handig met een MD.
Ik heb het hele filmpje uitgekeken, LEUK!
Een vriendin heeft nog een MD staan waar ze niets mee doet en die zou ik nog steeds overkopen. Moet er maar eens wat haast mee gaan maken.
Komen er nog meer filmpjes?
 
Kan er idd goed mee uit de voeten...

Heb hem zelf ook ff gehad maar vond de klank toch niet echt mooi..steplocks zijn wel meesters (DAT zouden meer producenten moeten doen)
 
Super demo!

Vraagje:
Op een gegeven moment blijft een geluid 'hangen'. Komt dit vooral door het extreme belasten van het geheugen, of is dit te wijten aan het gebruik van samples (UW)? Ik hoop dat zoiets nooit live gebeurd...

Aan de machinedrum bezitters: zijn er in de demo heel veel samples gebruikt, of kan je iets dergelijks ook min of meer met een gewone MD bereiken?

Groeten
SQ
 
Origineel geplaatst door Sarrova-Q
Super demo!

Vraagje:
Op een gegeven moment blijft een geluid 'hangen'. Komt dit vooral door het extreme belasten van het geheugen, of is dit te wijten aan het gebruik van samples (UW)? Ik hoop dat zoiets nooit live gebeurd...

Aan de machinedrum bezitters: zijn er in de demo heel veel samples gebruikt, of kan je iets dergelijks ook min of meer met een gewone MD bereiken?

Groeten
SQ

Volges mij komt dat hangende geluid door te spelen met de retrig functies in de UW (ik heb zelf de 'classic'-versie zal maar zeggen, waar dat in ontbreekt). Dus er zitten zeker een aantal samples in de demo. Heb zelf zaterdag ook een beetje zitten spelen met zijn tips en je kan er inderdaad erg leuke dingen mee doen.
 
Origineel geplaatst door Sarrova-Q
Super demo!

Vraagje:
Op een gegeven moment blijft een geluid 'hangen'. Komt dit vooral door het extreme belasten van het geheugen, of is dit te wijten aan het gebruik van samples (UW)? Ik hoop dat zoiets nooit live gebeurd...

Aan de machinedrum bezitters: zijn er in de demo heel veel samples gebruikt, of kan je iets dergelijks ook min of meer met een gewone MD bereiken?

Groeten
SQ

..dit kan je ook bereiken met een "gewone" md :)
 
Origineel geplaatst door sanderd
Volges mij komt dat hangende geluid door te spelen met de retrig functies in de UW (ik heb zelf de 'classic'-versie zal maar zeggen, waar dat in ontbreekt). Dus er zitten zeker een aantal samples in de demo. Heb zelf zaterdag ook een beetje zitten spelen met zijn tips en je kan er inderdaad erg leuke dingen mee doen.

en retrigg zit ook in de "gewone" md. :)
 
koel!
als dat ook met de sps1 kan..
=)
 
meeste daarvan kan wel met de sps..

ziet er heel indrukwekkend uit, maar als je al een paar jaar 1tje bezit ben je dat al gewoon (en meer dan dat)

voor mij ging wel een hele nieuwe horizon open met de UW uitbreiding.
 
Origineel geplaatst door rvooh
meeste daarvan kan wel met de sps..

ziet er heel indrukwekkend uit, maar als je al een paar jaar 1tje bezit ben je dat al gewoon (en meer dan dat)

voor mij ging wel een hele nieuwe horizon open met de UW uitbreiding.

yepz vinnik ook ,heerlijk ding!, de heren AE blijkbaar ook want het is elektron wat de klok slaat live.

is het duur om die UW-uitbreiding op een regular sps1 te verkrijgen?
 
Origineel geplaatst door divi
€500

Echt te belachelijk voor woorden.... dat simpele sample geheugen, lowbitshit voor veel te veel geld!!!! en wat j er me kan is ook niet uniek.....

Ik ben blij met mijn MD maar de ultieme drummachiene bestaat toch zekers niet ;)
 
Back
Top