[CubaseSX] VSTi vraagje

Arv

Robot
Lid sinds
18 oktober 2001
Berichten
13.098
Locatie
Zuid Holland
Ik ben sinds kort overgestapt op Cubase SX (voormalig Logic gebruiker). Nu heb ik het programaa nu redelijk door en de handeiding redelijk doorgespit (746 pag. pffff).. Maar nu, als ik een VSTi selecteer bij een MIDI track en iets inspeel dan hoor ik idd hetgene dat ik wilde horen. Maar in de handleiding staat dat je de audio output van die track als een 'additional strip' in de mixer zou terugvinden en waarna je daar eq/effecten erbij kan doen. Maar ik kan die 'additional strip' helemaal nergens vinden..?? Kan iemand m ij vertellen waar ik die moet vinden?

gr
Arv
 
Op de audiotrack gaan staan. En als je de linkerbar open hebt geklapt zie je bij de stereo etc een knopje met een 'e' erop en zo werkt het ook.
Zo'n zelfde knopje zit ook op de track mixer. Maar daar zitten verschillende overzichten op die je aan/uit kunt zetten.
 
Re: [CubaseSX] VSTi vraagje

Origineel geplaatst door Arveyman
Maar nu, als ik een VSTi selecteer bij een MIDI track en iets inspeel dan hoor ik idd hetgene dat ik wilde horen. Maar in de handleiding staat dat je de audio output van die track als een 'additional strip' in de mixer zou terugvinden en waarna je daar eq/effecten erbij kan doen. Maar ik kan die 'additional strip' helemaal nergens vinden..?? Kan iemand m ij vertellen waar ik die moet vinden?

De snelste manier om deze "channel" te vinden:

Open de mixer. Aan de linkerkant vind je vijf buttons:

-Show/Hide Disk Channels
-Show/Hide Group Channels
-Show/Hide VST Instrument Channels
-Show/Hide ReWire Channels
-Show/Hide MIDI Channels

Zorg ervoor dat alleen de Show/Hide VST Instruments Channels groengekleurd is. Dan blijven namelijk alleen de audiokanalen van de gebruikte VSTi's over. En dan kun je door op de Edit VST Channel button (e) te drukken, bij de FX/EQ sectie komen.
 
Hey.... Okee ik voel me nu heeel suf!! :D :D

Dat ik dat nou niet gewoon eerder had gezien... aaarggg...

*Arv banging his head against the wall*



Thanx a lot, Lotus en Fuse... !

Top!!

gr.
Arv
 
Back
Top