• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Remote Zero SL / Photon X25

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tom 32

Ouwe rot
Lid sinds
16 januari 2003
Berichten
4.555
Locatie
hete kolen
Daar ik mij een Novation Remote SL mét toetsen heb aangeschaft, bied ik mijn Remote Zero SL en mijn Alesis Photon X25 te koop aan.

Novation Remote Zero SL € 225,--
Alesis Photon X25 € 125,--

Beide apparaten hebben altijd in een rookvrije studio gestaan en zijn technisch en optisch in perfecte staat.

De Remote komt in de originele doos met geprinte en ingeringde handleiding, USB kabel en de originele installatie DVD met daarop het software excite pack met o.a. BassStation.

De Photon X25 wordt geleverd met een op maat gemaakte stofhoes (compu-cap), handleiding, USB kabel, orignele+custom labels en met de originele installatie CD met daarop een versie van Cubase LE.

Voor specificaties van beide apparaten verwijs ik naar de volgende links:

Remote Zero SL
Photon X25

Beide apparaten zijn te zien en op te halen in Zaandam.
Kopje koffie/thee optioneel doch gratis.
 
plaatje
 

Attachments

  • ad-remote.jpg
    ad-remote.jpg
    83,2 KB · Bekeken: 95
nog een plaatje
 

Attachments

  • ad-photon.jpg
    ad-photon.jpg
    66,8 KB · Bekeken: 95
Even voor de duidelijkheid.....

Genoemde prijzen zijn vaste prijzen en er kan derhalve niet over worden gecorespondeerd.

Door vervelende ervaringen in het verleden doe ik ook niet aan verzenden.
Spullen zijn op te halen in Zaandam of eventueel op een nader af te spreken plaats.


groet

Tom
 
:verkoght:
De Remote en Photon zijn nu eigendom van een vriendelijk forumlid, die ik er heel veel plezier mee wens.

Deze thread kan dus op slot


:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top