• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Casio VZ-1 te koop/ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

reddread

Muzique Plastique
Lid sinds
10 juni 2004
Berichten
4.611
Locatie
Friesland
Dit doet een beetje pijn.... maar ik heb ernstig ruimtegebrek hier en daarom te koop/ ruil

casio VZ-1
In goede staat uiteraard met handleidingen en Romcard.
prachtige digitale synth met IPD synthese. Soort uitgebriede phasedistortion maar toch weer anders dan de CZ-serie
vette bassen, dikke leads, scheurende stabs maar ook lieflijke belletjes en atmosferische pads.
Heerlijk spelend aanslaggevoelig keyboard met aftertouch.
Pitchbend(met een enorm bereik voor bizarre digitale bijgeluiden) en 2 toewijsbare modwheels.
8 voudig multitimbraal, net de combination mode kun je vier klanken stapelen voor een enorm vette klank.
verlicht display editten van enveloppes ed kan grafisch.

Ik wil er 150 euro voor hebben of ruilen voor de moduleversie (VZ-10M) met een kleine bijbetaling jouwerzijds.
Ook kan er geruild worden met een simpele phrasesampler bv Roland ms-1 met bijbetaling of een Korg es-1 uiteraard het liefst met geheugenkaartje.
Een ander leuke synth mag ook, geen FM die heb ik al zat. een dw-8000 lijkt me ook wel wat.
 

Attachments

  • 8_vz1_g.jpg
    8_vz1_g.jpg
    50,1 KB · Bekeken: 70
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top