brom in pro-one, hoe op te lossen?

koediman

--<{(OoO)}>--
Lid sinds
11 augustus 2003
Berichten
3.485
Locatie
Rotterdam
ik ben hier ooit ergens een post tegengekomen waarin iemand beweert dat de bekende pro-one voedingsbrom met een mod op te lossen is. die mod zou ook makkelijk te vinden moeten zijn op teh internets maar helaas... ik kom'm niet tegen.

kan iemand me hiermee verder helpen? ik heb er al jaren in min of meerdere mate last van en de laatste tijd istie echt onbruikbaar door die *#$%^brom.
 
zo erg?

de voeding 'bromt' wel, maar dat is toch gewoon de trilling van de trafo die resoneert op de kast?
meest eenvoudige oplossing om het 'probleem' (grotendeels) te verhelpen is de trafo niet direct op de kast te monteren, maar er iets dempends tussen te doen, bv rubber ringetjes. zoiets.
 
nee... het is echt een zoemtoen in het geluid... zeg maar de bekende aardebrom.

vreemd genoeg fluctueert het nogal. soms heb ik maanden geen last, soms een beetje en de laatste tijd dus weer enorm veel last. (zeg maar onbruikbaar)
 
ik zou het dan toch in die aardebrom zoeken .. vooral als het soms erger en dan weer minder is duidt op een aardlus die in combinatie met een ander apparaat tevoorschijn komt .. probeer eens een ster aarde principe
 
Re: brom in pro-one, hoe op te lossen?

Origineel geplaatst door koediman
ik ben hier ooit ergens een post tegengekomen waarin iemand beweert dat de bekende pro-one voedingsbrom met een mod op te lossen is. die mod zou ook makkelijk te vinden moeten zijn op teh internets maar helaas... ik kom'm niet tegen.

kan iemand me hiermee verder helpen? ik heb er al jaren in min of meerdere mate last van en de laatste tijd istie echt onbruikbaar door die *#$%^brom.

klopt ! ,der is een speciale pro-one site waar die mods beschreven staan,moet even zoeken...
 
Origineel geplaatst door koediman
eigenlijk kan ik helemaal niks maar goed

Ai,dat belooft voor die mod.. laat al die CEM's niet ontploffen he! :biertje:
 
Origineel geplaatst door koediman
nee... het is echt een zoemtoen in het geluid...

Hij zoemde toen maar nu niet meer ,of is het een Tongzoen dat je bedoelt ? :dubbel:
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
Hij zoemde toen maar nu niet meer ,of is het een Tongzoen dat je bedoelt ? :dubbel:

o o o
hex ,..nogf tip misschien ik heb een kapotte voeding
kan een voeding die dezelfde waarde heeft as de pro one gebruik worden ,.....?
de pro one heeft geloofk een erg goed koop travo ...
:D
ben benieuwd
staat by mij ook a maanden stil
wil m weers kick starten
:z
 
Brom op de signaallijn kan komen door een aardlus in het systeem.
Het kan ook komen door het veld van de trafo en dan kan de trafo uit het apparaat halen, met verlenging van de secundaire verbinding naar het apparaat, ook helpen.
 
Back
Top