eminent sloop

- -

Ouwe rot
Lid sinds
7 februari 2003
Berichten
3.750
deze moet gesloopt worden, de speaker moet los van het toetsgedeelte. de pedalen wil ik wel in contact houden met elkaar. iemand tips ?? gewoon maar beginnen met zagen ofzo??
 
gewoon maar beginnen met zagen ofzo??


Tja.. zou ik doen ja, gewoon goed kijken.. rustig aan doen. Dan zie je halverwege wel of je moet stoppen.

Maare kan je hem niet uit elkaar schroeven??
 
Re: eminent sloop

Origineel geplaatst door mr space
deze moet gesloopt worden, de speaker moet los van het toetsgedeelte. de pedalen wil ik wel in contact houden met elkaar. iemand tips ?? gewoon maar beginnen met zagen ofzo??


Ik heb er al meerdere gesloopt...eerst achterpaneel er af...dan kom je bij de plekken om de rest lost te schroeven
 
Re: eminent sloop

Origineel geplaatst door mr space
gewoon maar beginnen met zagen ofzo??

Ik zou niet zomaar erin gaan zagen.
Ik zou het eerst proberen met een hakbijl.
 
Re: Re: eminent sloop

Re: Re: eminent sloop

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Ik zou het eerst proberen met een hakbijl.

Dynamiet is misschien ook een optie ?
 
Re: Re: eminent sloop

Re: Re: eminent sloop

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik heb er al meerdere gesloopt...eerst achterpaneel er af...dan kom je bij de plekken om de rest lost te schroeven

welek eminent ?



iig van deachter kan zit er natuurlijk een hoop ruimte alwaarje volgens mij gewoon netje je versterker gedeelte eraf kan "koppelen

beter een schakelaar ertussen maken
eerlijk gezegd gebruik ik de versterker van de electone orgel wat ik hier heb staan ...
best vaak eff als versterker geen zin mixr enso aan te zetten savonds rmix in de au in en goed geluid hoor uit zoon groot orgel

ik denk dat asje de eminent een tafel model van wil maken dat je op een hoop trammelant stuit bv de keys enander print zijn natuurlijk allemaal ergens bevestigd aan de binne kant asje desides weghaalt ist los ...goed kijk8D anders :( dsat zou stom :stupidzijn
:halleluja
 
dank u voor de reacties, ja ik wil er een tafelmodel van maken dat zag ik bij een concert van EARTHLING SOCIETY (goede band wow) daarnaast dacht ik dat het echt vette speakers zijn die een hoop bass aan kunnen.
 
Ik ben benieuwd of je er in slaagd er een mooi tafelmodel van te maken.
Zelf zit ik af en toe ook nog wel eesn te twijfelen of ik een eminent ga kopen om hem te modificeren tot een kleiner apparaat...maar het lijkt me een heel groot project om dat goed voor elkaar te krijgen.
 
Re: Re: eminent sloop

Re: Re: eminent sloop

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik heb er al meerdere gesloopt...eerst achterpaneel er af...dan kom je bij de plekken om de rest lost te schroeven

okeee is t moeilijk voor iemand die er weinig vanaf weeet?
 
Re: Re: Re: eminent sloop

Re: Re: Re: eminent sloop

Origineel geplaatst door R-ond
welek eminent ?



iig van deachter kan zit er natuurlijk een hoop ruimte alwaarje volgens mij gewoon netje je versterker gedeelte eraf kan "koppelen

beter een schakelaar ertussen maken
eerlijk gezegd gebruik ik de versterker van de electone orgel wat ik hier heb staan ...
best vaak eff als versterker geen zin mixr enso aan te zetten savonds rmix in de au in en goed geluid hoor uit zoon groot orgel

ik denk dat asje de eminent een tafel model van wil maken dat je op een hoop trammelant stuit bv de keys enander print zijn natuurlijk allemaal ergens bevestigd aan de binne kant asje desides weghaalt ist los ...goed kijk8D anders :( dsat zou stom :stupidzijn
:halleluja


ik begrijp niet dat zo weinig mensen op dit idee komen, orgels klinken altijd zo vol ipv een emualtie op synth
 
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Ik ben benieuwd of je er in slaagd er een mooi tafelmodel van te maken.
Zelf zit ik af en toe ook nog wel eesn te twijfelen of ik een eminent ga kopen om hem te modificeren tot een kleiner apparaat...maar het lijkt me een heel groot project om dat goed voor elkaar te krijgen.

Hou ons je ons op de hoogte? :okdan:
 
Volgens Huib de Bruijn is bijna alles met alles verbonden, en is het een bijzonder moeilijk traject om een 310 echt in een tafel / rack model om te bouwen.
 
Back
Top