• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

en wederom tka, nogmaals prijsverlaging

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jkolling

Stamgast
Lid sinds
28 augustus 2002
Berichten
123
en wederom te koop aangeboden, nogmaals prijsverlaging, en lager denk ik niet dat ik ga, dan hou ik 't maar gewoon :)

10U Rack i.z.g.st. 40 euro

TR-606 195 euro perfecte cosmetische staat, alleen hij behoud de patterns niet na enige tijd als je 'm lang niet hebt gebruikt schijnbaar, ik weet 't niet zeker, maar denk dat de interne batterij vervangen moet worden

j.kolling@chello.nl
06 14964434
 
Hoi,

ik ben juist op zoek naar een podium-rack...iets in een case dus. 10u zou perfect voor mij zijn.

Dus van mijn kant ook de vraag: wat voor soort rack is het (fotootje?)?

Alvast bedankt en groeten,

Rutger
 
rack.jpg


open rack, 10 units, dat schuin naar boven afloopt
 
Al is het fototje wat onduidelijk, het lijkt me wel wat.
ff voor de duidelijkheid: ziet ie er ongeveer zo uit:

sku_RS_957.jpg


?

En kan je m opsturen?
 
Re: en wederom tka, nogmaals prijsverlaging

Origineel geplaatst door jkolling
[TR-606 195 euro perfecte cosmetische staat, alleen hij behoud de patterns niet na enige tijd als je 'm lang niet hebt gebruikt schijnbaar, ik weet 't niet zeker, maar denk dat de interne batterij vervangen moet worden
[/B]

Er zitten vier batterijen in. Als die leeg zijn dan kunen de patterns inderdaad na een tijdje verloren gaan.
Bij de ene 606 gaat dat echt heel snel, terwijl een andere ze soms nog maanden behoud.

Mocht je em niet kwijtraken, dan heb ik er wel 150 euro voor over.
 
ik wil de tr-606 wel kopen, mét batterijklepje.
zit er een originele roland handleiding bij , stofhoes, ac adapter ?
mvg, RB.
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top