• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

laptop en mixer nog steeds te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jkolling

Stamgast
Lid sinds
28 augustus 2002
Berichten
123
IBM 380 XD
PII 266
5 GB HD
64 MB
interne cdrom en floppy
USB, PCMCIA, en de standaard andere poorten,
geen akku, wel adapter
295 euro


ibm-380xd.jpg


Phonic MM2643XD analoge mixer met digi in en uit, subgroups, routable effects processor, zeer goed presterende pre-amps, EQ met swept mid freq, 6 AUX bussen, gebalanceerde ingangen en uitgangen, extra direct outs op de mono kanalen. de mooiste EQ die ik heb gehoord van 'n mixer onder de 2000 euro.
635 euro
(nieuw is 1000 euro, is +-5 maanden oud)

mr2643xd.jpg


j.kolling@chello.nl
06 14964434
 
Laatst gewijzigd:
Leuke mixer!!
Als je nu de prijzen van laptop en mixer omgooit, wil ik de mixer wel kopen :)
 
Origineel geplaatst door DJB
Leuke mixer!!
Als je nu de prijzen van laptop en mixer omgooit, wil ik de mixer wel kopen :)

moet er nou nog meer vanaf? ;) en ik verlies d'r al zoveel op ;) maar ik wil 'm wel kwijt ....
bij deze verlaag ik 't dan nog 's tot 595 euro
 
en Paul White is 'n goede audioengineer/technicus, ik heb ook 'n paar van zijn boeken
ik had dit artikel nog niet gezien
thanks
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top