• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland VS1680

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PietjePieter

pieterend lid
Lid sinds
31 december 2006
Berichten
1.632
Locatie
Thuis
Hierbij bied ik te koop aan mijn Roland VS1680.
Ik neem aan dat bij de meeste de specs van deze geweldige harddisk recorder wel bekend zijn.
Eigenlijk zijn de specs gewoon oneindig, 8 sporen tegelijk opnemen, onder elk spoor 16 virtuele sporen enzovoort :W

De in de VS1680 zitten twee effect boards dus 4 stereo effecten tegelijk gebruiken.
Bij de recorder zit ook een externe scsi cd-rom brander. Deze heb ik alleen al een heel tijdje niet gebruikt dus zal van het weekend even checken of die nog werkt.

Er zit een 20 GB harddisk in, deze is nog maar 2 jaar oud ofzo.
Alles bij elkaar eigenlijk gewoon een klasse apperaat, hij gaat ook enkel weg omdat ik em niet meer gebruik voor mn band en ik thuis altijd met de computer werkt.

De handlijding ben ik helaas kwijt maar ik heb wel een PDF, deze zal ik morgen even printen en netjes in een mapje stoppen.


De prijs ligt wat mijn betreft rond de 550 euro, maar eigenlijk ruil ik hem liever voor andere spullen.

Onder andere spullen versta ik van alles. Analoge synths, mulite effecten, effect pendaaltjes, keyboard stands, mischien zelfs wel een sequenser. Waar ik niet naar op zoek ben zijn de volgende dingen: VA´s, samplers en computer zooi. Met uitzondering van een K2500r :okdan:

Even een wish list(klinkt wel arrogant maar je weet nooit wat iemand overheb en graag een mooie recorder wil :peukie: ):

CS pro one
Korg poly six
Akai AX80
Kawai 110f
juno 60
korg mono/poly
kortom knoppenbakken :)

delay apperaatje met loop functie
filterbak
enzovoort enzovoort

Uiteraart is het wel met bijbetaling van bijde kanten mocht et zo uitkomen.
Maar daar komen we zeker uit.

Alles is te beluisteren, bewonderen, te testen, ernaarstarenenbierdrinkenwantkoffiezetterisstuk in het altijd fijne dordrecht.

Groetjes Ronald
 
Nog even een mooi plaatje....
 

Attachments

  • afbeelding 001.jpg
    afbeelding 001.jpg
    92,1 KB · Bekeken: 55
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top