Korg Ps900 Reparateur Gezocht!!

mhond

bleepboxes
Lid sinds
23 juni 2006
Berichten
224
Locatie
Groningen
Beste dames en heren,

Ik heb onlangs een korg ps900 aangeschaft. Het lampje brandt, er gaat stroom door het apparaat, maar er schijnt geen interactie te zijn tussen de toetsen en de output. Ik bedoel: Ik druk op toetsen, maar het apparaat geeft geen kik. nu heb ik het bovenpaneel al opengeschroefd op zoek naar losse kabeltjes, maar helaas is niet alles even toegankelijk.

mijn vraag: wie o wie kan mijn ps900 tot leven brengen.. uiteraard staat er een (studenten)vergoeding tegenover.

alvast bedankt!!
 
zoek even op het forum met 900PS. Kans is groot
dat je octaaf-schakelaar vies is en geen contact maakt.
Kijk verder naar de preset schakelaars. Rechts heeft
prioriteit over links, dus als een preset rechts geen
goed contact maakt werkt daar links van zo wie zo
niets. Waarschijnlijk dus eerst goed schoonmaken
van schakelaars. Rechts beginnen. sukses.
 
Re: Korg Ps900 Reparateur Gezocht!!

Origineel geplaatst door mhond
Beste dames en heren,

Ik heb onlangs een korg ps900 aangeschaft. Het lampje brandt, er gaat stroom door het apparaat, maar er schijnt geen interactie te zijn tussen de toetsen en de output. Ik bedoel: Ik druk op toetsen, maar het apparaat geeft geen kik. nu heb ik het bovenpaneel al opengeschroefd op zoek naar losse kabeltjes, maar helaas is niet alles even toegankelijk.

mijn vraag: wie o wie kan mijn ps900 tot leven brengen.. uiteraard staat er een (studenten)vergoeding tegenover.

alvast bedankt!!

is dat die ene van MP die er ff terug op stond?
 
dank voor de snelle reacties. ik had al in de verschillende topics de verhalen gelezen. en toen ik m opendeed zat er wel wat stof en zo in, maar ik verbaas me erover dat hij helemaal geen geluid geeft. de rest van de vragen ging over slecht werkende elementen en selchte geluiden. ik zal eerst eens flink doorblazen. verder nog tips hoe je bij het onderste gedeelte kan komen, indien noodzakelijk.

bedankt!
 
Re: Re: Korg Ps900 Reparateur Gezocht!!

Re: Re: Korg Ps900 Reparateur Gezocht!!

Origineel geplaatst door rombraz
is dat die ene van MP die er ff terug op stond?

jep!
 
Back
Top