MIDI patch bay

Langwani

Ingeburgerd
Lid sinds
13 juni 2006
Berichten
58
Bedankt voor de uitleg het is mij nu duidelijk..............maar wat kost een zeer kwalitatieve patchbay?
 
De bekendste Midi patchbays zijn:

- Roland A880, 8 midi in en 8 midi out, programmeerbaar en goed tweedehands verkrijgbaar. Redelijk prijs is 75 a 100 euro
- Akai ME 30p, 4 midi in, 8 midi out, programmeerbaar en tweedehands regelmatig te koop. Prijs meestal tussen de 40 en 75 euro
- Kawai MAV 8, 4 midi in, 8 midi out, niet programmeerbaar, de simpelste in bediening, vaak te koop. Prijs 40 a 75 euro.

Ik heb ze alledrie en alledrie hebben ze hun voor en hun tegens. De makkelijkste en goedkoopste is die van Kawai.

Succes!

Eric
 
Het begint bij Emagic AMT8/Unitor of MOTU midi express, beide zo'n 150 euro. De laatste is zeer uitgebreid in te stellen qua routing/merging/muting etc

Tegenwoordig heb je er wel meer, maar let op, want sommige pb's kunnen niet zonder computer...
 
Als ze identiek waren had ik het nog een stuk griezeliger gevonden
 
Origineel geplaatst door Cecil
Het begint bij Emagic AMT8/Unitor of MOTU midi express, beide zo'n 150 euro. De laatste is zeer uitgebreid in te stellen qua routing/merging/muting etc

Tegenwoordig heb je er wel meer, maar let op, want sommige pb's kunnen niet zonder computer...

Volgens mij noem jij ook alleen maar computer Midi Interfaces met ingebouwde Patch Bay mogelijkheden.
 
computer interfaces soms goedkoper dan patchbays, vooral de oudere dan :)


ik = heel blij met AMT-8
 
Origineel geplaatst door MPCman
Volgens mij noem jij ook alleen maar computer Midi Interfaces met ingebouwde Patch Bay mogelijkheden.

ah ja, dat is wijs opgemerkt. Ik ging er blindelings van uit dat topicstarter dat bedoelde. Maar goed, als je een computer in je setup betrekt, zijn dit puike apparaten, kan ik uit ervaring melden...

;)
 
Back
Top