[nord modular g2] geen usb connectie

discorilla

Stamgast
Lid sinds
4 april 2006
Berichten
184
ik heb sinds een tijdje geen usb connectie met de g2. ik heb tevergeefs diverse kabels geprobeerd, software en computer opnieuw geinstalleerd zonder succes ... ik las op nordusa iets over usb problemen door de aarding/grounding van de g2 ... is iemand bekend met dit probleem?.
 
ja,
wat ik begrijp is dat de g2 usb interface niet goed was en daardoor neit bestand tegen aan of loskoppelen met de power aan, dat soort dingen. waarschijnlijk kapot dus. later is het door clavia aangepast en het zou nu beter zijn. eea is te repareren. clavia kennende mag de portemonnee daarvoor open, maar je kan ook contact opnemen met de nl importeur m-works in rotterdam. als ze daar de reparatie kunnen uitvoeren, zou het mee kunnen vallen.
 
argh ik zit net een maand over de garantie geloof ik ... heb em bij feedback rotterdam gekocht
 
m-works zit tegenover feedback en er bestaat sowieso een zakelijke link (dacht ik)
proberen.... het is in ieder geval een bekend probleem, dus als ze achter hun produkten staan, zou het je niks hoeven kosten.
 
Back
Top