• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

A3000v2 / RY30 / K4r / i3 / A-880 / MX8000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Emu

Koffieleut
Lid sinds
5 juni 2005
Berichten
57
Wegens een grondige update van m'n studiootje bied ik het volgende te koop aan:

Kawai K4r - 140 euro
Leuke bak met erg karakteristieke filters. Optisch en technisch in perfecte staat. Firmware versie 1.2.

Korg i3 - 210 euro
Feitelijk is dit een X3 met ingebouwde begeleidingsautomaat. Zelfde synth engine en edit mogelijkheden en X3 patches zijn gewoon in te laden. Behoorlijk gebruikt in zijn leven en enkele stevige krassen en dergelijke aan de zijkant. Het beeldscherm is ook redelijk vaag geworden (doch nog immer goed leesbaar). Het toetsenbord werkt nog perfect. Pitchbend/modulatie pookje werkt ook prima doch is wat 'losjes'. Ik doe hem weg omdat ik hem voornamelijk nog gebruik als masterkeyboard. Vooral geschikt voor space pads en gitaar achtige emulaties.

Yamaha RY30 - 140 euro
Inclusief twee zeldzame ROM kaartjes, te weten Dance & Soul en FX Drums. Technisch in goede staat alleen werken enkele pads niet zo lekker (hard indrukken en/of dubbel triggeren). Optisch niet erg mooi want het gehele oppervlak is nogal bekrast.

Yamaha A3000v2 - 190 euro
Inclusief 100MB ram, AIEB1 output expansion board (dus in totaal 10 outs, plus digitale/optische outs), drie zip-drives, 8 x 100MB Zip schijfjes (waarvan 1 nog in ongeopende verpakking), bijbehorende SCSI kabels en Adaptec SCSI kaartje. Heeft ernstig last van het beruchte 'dolgedraaide-draaiknoppen-met-een-eigen-wil'-probleem. Is te verhelpen door de knoppen met perslucht schoon te blazen. Dit heb ik echter nooit gedaan omdat ik gewoon met A3K remote werk en de A3000 via de computer bestuur. Dit is overigens wel wat minder fijn dan gewoon via het frontpaneel editten. Als je het lukt om de draaiknoppen vrij van stof te krijgen (of gewoon nieuwe koopt, zijn nog steeds verkrijgbaar) heb je een hele brute sampler voor heel weinig knaken. Optisch en technisch verder helemaal 100%.

Behringer MX8000 met meterbridge - 400 euro
In goede staat, zeker vergeleken met die afgeragde gevallen die je soms voorbij ziet komen ;)

Letterlijk elk knopje werkt naar behoren, behalve het bass-cut knopje van kanaal 24. Als je deze indrukt valt het hele kanaal meestal uit. Meestal, want soms werkt hij wel zoals het zou moeten. Vermoedelijk stof oid. De mute en solo knoppen van de 8 groepen haperen trouwens een beetje wat waarschijnlijk ook komt door stof. Deze knoppen functioneren overigens wel altijd naar behoren alleen kraken ze wat als je ze indrukt. Verder werkt alles keurig en zo goed als kraakvrij. De tafel is wel wat stoffig.

Uiteraard inclusief de 400w voeding.

Roland A-880 - 80 euro
Deze fijne midi-patchbay verkeert werkelijk in perfecte staat, zowel optisch als technisch.

Ruilen evt. met bijbetaling van mijn of jouw kant is ook mogelijk. Ruilmogelijkheden zijn: 8 tot 16 kanaals mixer met goede geluidskwaliteit, Firewire audio spul voor de pc, een VA-tje of iets leuks analoogs (als het maar midi heeft).

De K4r, RY30, A-880 en A3000v2 kan ik opsturen, de Behringer en Korg niet. De hierboven vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten (8 euro meen ik, moet ik eerst even uitzoeken). Ik verstuur sowieso aangetekend dus houdt daar rekening mee. Ophalen kan uiteraard ook.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top