Vieze Gear schoonmaken met welk goedje?

Daredevil

Stamgast
Lid sinds
17 mei 2005
Berichten
376
Locatie
Purmerend
Bij ons in buurthuis zijn de draaitafels welles voor reparatie weggegweest.
Toen ze terrugkwamen waren zo schoon en haast gaaf/zowat als nieuw (2 zilveren SL's)

Ik vermoed dat ze een goedje gebruikten om die apparaten na reparatie schoon te maken.
Weten julie toeveallig welke goedjes dat zijn? Water en zeep geloof ik niet zo, omdat het zo lang duurt.
Wie weet dit toevallig?

Ik wil binnenkort ook een commodore 1541 kopen. De behuizing is wel erg uhm.. Geel..
Is er een manier om dat smerige geel weg te krijgen?

Dank.
 
Losjes polijsten met jif, even oppassen bij de layout opdruk voor zover die op een commodore zit. sl,s zou ik niet met jif doen
 
Commodore 1541, bijna niet. Hij verkleurd op "natuurlijke" wijze naar zo'n kleur. Dat krijg je bijna niet weg.
 
De kleur is door het plastic getrokken, krijg je niet meer weg.
Is toch ook charme dat ouderwetse geel.. ;)
 
Origineel geplaatst door PzHKL
De kleur is door het plastic getrokken, krijg je niet meer weg.
Is toch ook charme dat ouderwetse geel.. ;)

=( 'Pimp My DiskDrive' de enige oplossing?

Hoe meng je nou verf dat uiteindelijk precies lijkt op de kleur van je synthesizer (EMu) ?
:D
 
Hoe meng je nou verf dat uiteindelijk precies lijkt op de kleur van je synthesizer


Je maakt een goede foto met de natuurlijke kleur van dat ding, die neem ne mee naar de Praxis.. daar scannen ze die kleur ff in ... jaja... en dan mengen ze het ook nog voor je!

8o)

Goed he?;)
 
Vuiligheid Big orange van Valma, knoppen in een sok knopen en dan op 40 graden meewassen...ehhh sticker oplosser zeer spaarzaam gebruiken....
 
Back
Top