acidlab Mod voor TB

MadmanBossi

Cheezy member
Lid sinds
3 oktober 2004
Berichten
48
Locatie
BE
Iemand nog info hierover? Was tijdje geleden op ebay te vinnen maar nu precies van 't net verdwenen ?

Mod details:
THE INPUTS ARE Q- ACCENT- GATE- SLIDE- VCF- VCF CUT OFF-VCA-CV THESE ARE FOR USE WITH A MIDI-CV CONVERTER , ANALOG SYNTH OR TB-303.

THE OUTPUTS ARE EG- ACCENT- SLIDE- SQUARE- SAW- VCF THESE COULD BE PATCHED TO AN EXTERNAL FITER OR EFFECTS UNIT OR TB-303.

TOGGEL SWITCHS :

ACCENT - UP NORMAL, DOWN ACCENTS ON ALL NOTES .

SLIDE- UP NORMAL, DOWN SLIDE ON ALL NOTES.

WAVEFORM MODULATION- SAW, SQUARE.

RESONANCE- UP NORMAL , DOWN REAR VCF INPUT.

POTENTIOMETERS;

DECAY- FROM OFF TO STANDERD.

RESONANCE- ADDS Q LEVEL.

X-MOD- MODULATION LEVEL.

OVERDRIVE- VOLUME CONTROL OF VCO TO FILTER .

POTS COME WITH 303 TYPE KNOBS TO RETAIN ORIGINAL LOOK.

LEDS: THREE NEW LEDS SHOW PROGRAMMING ACCENT, SLIDE, BEND.

ACIDLAB KIT COMES WITH FACEPLATE OVERLAY- 4 KNOBS- 4 POTS-4 SWITCHES- 3 LEDS- 8 INPUTS- 6 OUTPUTS- COLOR CODED INSTRUCTIONS WITH WIRES- ALL RESISTORS- CAPS- DIODES- POT MOUNTS- REAR STICKER- YOU GET ALL PARTS NEEDED TO UPGRADE YOUR ROLAND TB-303, THIS KIT GIVES THE TB-303 A NEW VINTAGE LOOK WITH THE ABILITY OF MODULAR SYNTHESIS FOR NEW SOUND TEXTURES AND CONTROL.
 

Attachments

  • acidlabsm.jpg
    acidlabsm.jpg
    25,5 KB · Bekeken: 93
ik vin het nix zon mod. Wat een verkrachting weg. Hij wou juist minder waard moeten worden met zon mod geen 1750 maar 750
:D
 
Blijkbaar is de mod nietmeer te verkrijgen aangezien de 'creator' er precies mee gestopd is ( txs for the info Hexagon )
;-(((

Ik vin het een van de leukere mods, zeker door bijpassende pots enzow bleefdie er lekker uitzien.
 
INFO:

100 stickers gemaakt
50 zwarte
50 zilver

25 van elk samen met het project verkocht aan duitser.
Originele stichter (USA) voor onbekende reden gestopt.

Laatste exemplaren werden verkocht op ebay.

eerste exemplaren gebruikten originele Roland knobs.
Na uitputting stock werden ze zelf gemaakt met eigen mal

enkel 2 mallen bestaand (1 in mijn bezit)
2 films bestaand voor het maken van de fronts (1 in mijn bezit)

Kerel van Liquid Air (duitser) heeft meerdere acidlabs TB (is er gek van)

PS: kijk op de foto helemaal bovenaan (1e post)de bijgevoegde knoppen zijn niet originele,ze zijn iets matter als de anderen..
 
Laatst gewijzigd:
square/saw is normaal een schakelaartje achterop he? Wel dan, verplaats dat schakelaartje en je hebt je waveformmod op de voorkant :).
 
Origineel geplaatst door Nicolas 2000
square/saw is normaal een schakelaartje achterop he? Wel dan, verplaats dat schakelaartje en je hebt je waveformmod op de voorkant :).

nee hoor het is iet anders,ik bekijk het nog wel later mischien post ik wel ergens stiekem hoe je de hele kit zelf kan bouwen....

en ik kan dus ook frontstickers laten maken als ik wil,identiek want ik heb de film....
 
Kan je trouwens ook ergens stickers voor de front van je originele 303/606 kopen?
Zou handig zijn als er hier en daar al iets weggesleten is rond de knoppen.
 
Origineel geplaatst door MicroFi
Kan je trouwens ook ergens stickers voor de front van je originele 303/606 kopen?
Zou handig zijn als er hier en daar al iets weggesleten is rond de knoppen.

ja op ebay,int oog houden..
 
Back
Top